خروج 60 مصدوم از هواپیمای سقوط کرده

معصومی به مهر خبر داد:

خروج 60 مصدوم از هواپیمای سقوط کرده

هواپیما منفجر نشده است


رئیس اورژانس کل کشور از خارج کردن 50 تا 60 مصدوم حادثه سقوط هواپیما در نزدیکی ارومیه خبر داد و گفت: آخرین اخبار حاکی از این است که بعد از سقوط هواپیما خوشبختانه هواپیما منفجر نشده و احتمالا این اتفاق در ارتفاع پائین رخ داده است. غلامرضا معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: مشکل محل حادثه این است که جو هوا مناسب نیست و حدود 70 تا 80 سانتی متر برف بر روی زمین نشسته و گل و لای فوق العاده ای داریم.
رئیس اورژانس کل کشور اضافه کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در منطقه سقوط هواپیما حاضر شده و فراخوانی از منطقه در بحث اورژانس های پیش بیمارستانی انجام شده است.
وی با بیان اینکه این هواپیما حامل 100 تا 105 مسافر و خدمه بوده است به مهر گفت: بر طبق آخرین خبر، نیروهای امدادی وارد هواپیما شده اند و حدود 50 تا 60 مصدوم را خارج کرده و در حال جابجایی سرنشینان هواپیما هستند.
معصومی تاکید کرد: بیمارستانهای شهر ارومیه و اورژانس ها تخلیه شده و اتاق های عمل آنها خالی شده اند تا به مصدومین پس از انتقال به بیمارستان سریعا رسیدگی شود.
وی گفت: هنوز خبری از 40 تا 50 نفر دیگری که در هواپیما مانده اند ندارم.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

تاریخ انتشار، تهران: ۲۱:۳۱ , ۱۳۸۹/۱۰/۱۹

سقوط يك هواپيما با 105مسافر و خدمه در فرودگاه اروميه

هواپيما ساعت 19:40 در هنگام نشستن در باند فرودگاه اروميه دچار حادثه شد. ستاد بحران استان آذربايجان غربي براي بررسي اين حادثه تشكيل شده است.
ایلنا: يك فروند هواپيماي مسافربري بوئينگ شركت ايران اير، با 95 مسافر و 10 خدمه در مسير تهران به اروميه سقوط كرد. به گزارش ايلنا، اين هواپيما ساعت 19:40 در فرودگاه اروميه و به هنگام فرود سقوط كرده است.دليل حادثه هنوز مشخص نيست. مصيبي، مديركل روابط عمومي هواپيمايي كشوري، در گفت و گو با ايلنا از تشكيل ستاد مديريت بحران در استان آذربايجان غربي خبر داد.
اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي شود.

0 نظرهای شما: