ناظران موسوی در 52% صندق های استان تهران حضور نداشتند

ناظران موسوی در 52% صندق های استان تهران حضور نداشتند
سیاست > انتخابات - خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) اعتراف کرد که مهندس میرحسین موسوی فقط در تهران بالای سر حداقل 52 درصد از صندوق‌های رای هیچ ناظری نداشته است.
به گزارش شهاب‌نیوز؛ خبرگزاری رسمی دولت روز دوشنبه گزارشی را منتشر کرد با این هدف که اثبات کند انتخابات بسیار سالم بوده و نامزدها بر روند اخذ رای و شمارش آرا نظارت داشته‌اند.

اما جالب این است که ایرنا در این گزارش اعتراف کرده است که از مجموع 6053 صندوق اخذ رأی در 13 شهر استان تهران؛ مهندس میرحسین موسوی فقط توانسته است برای 2923 صندوق ناظر معرفی کند.

این اعتراف سیاسی در حالی است که تازه همین به اصطلاح 2923 ناظر ستاد مهندس موسوی نیز در ورود به شعبات خود دچار مشکل شده؛ برخی از این ناظران اساساً به شعبه پذیرفته نشدند، برای تعداد قابل توجهی از آن‌ها کارت صادر نشد و برخی از آن‌ها نیز اخراج شدند.

این آمار خبرگزاری رسمی دولت هنگامی جالب‌تر می‌شود که بدانید حامیان دولت نهم طی سه روز گذشته صدها بار ادعا کرده‌اند که ستاد موسوی بالای سر تمام صندوق‌ها ناظر داشته است.

تعداد صندوق‌های بدون ناظر (نماینده ستاد موسوی) در کل کشور چندین برابر تعداد صندوق‌های بدون ناظر در استان تهران است. ضمن آن که یکی از شبهات اصلی سه نامزد منتقد احمدی‌نژاد نحوه تجمیع آراست و هر سه کاندیدا از دولت نهم خواسته‌اند مانند سه دهه گذشته، نتایج تفکیکی و ریز آرای هر صندوق را اعلام کند که البته دولت در اقدامی بی‌سابقه از این امر تاکنون امتناع کرده است.ان موسوی در 52% صندق های استان تهران حضور نداشتند

0 نظرهای شما: