فرهنگ تبریز و شهروندانش بسیار غنی است

بازیکن برزیلی تیم فوتبال شهرداری تبریز:
فرهنگ تبریز و شهروندانش بسیار غنی است
ایسکانیوز: بازیکن برزیلی تیم فوتبال شهرداری تبریز قبل از ترک تبریز گفت: فرهنگ شهر تبریز و شهروندان این شهر بسیار غنی و قابل استفاده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، جئوا آزردی دروازه بان تیم فوتبال شهرداری تبریز ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان ساخت: با توجه به اطلاعات من، تبریز شهری با پیشینه قدیمی است و فرهنگی غنی در تاریخ ایران و جهان دارد.
سنگربان موفق تیم فوتبال شهرداری تبریز ادامه داد: آداب و رسوم رایج در شهر تبریز برای من بسیار جالب بود. وی در ادامه به آداب و رسوم عید نوروز در تبریز نیز اشاره کرد و گفت: نوروز عید باستانی ایرانیان است و این رسم در تبریز بیش از دیگر شهر های کشور رونق دارد. جئوا آزردی در پاسخ به این سئوال که تبریز را در عید 89 چگونه دیده است نیز توضیحاتی داد و خاطرنشان کرد: چندین سال است که در ایران بسر می برم، ولی عید 89 بهترین سالی بود که توانستم از آن لذت ببرم. وی علت این امر را فضای معنوی و عرفانی حاکم در طول مدت نوروز عنوان کرد و یاد آور شد: امسال فضای خاصی در طول مدت تعطیلات نوروز در شهر تبریز حاکم بود و این امر باعث شد تا من بتوانم بیش از پیش از این تعطیلات بهره ببرم.وی در پایان از صعود تیم فوتبال شهرداری تبریز به لیگ برتر باشگاه های کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: تیم فوتبال شهرداری تبریز استحقاق این را داشت که در لیگ برتر به رقابت بپردازد که خوشبختانه با همت باشگاه شهرداری تبریز و پشتیبانی مردم عزیز و فوتبال دوست تبریز این امر محقق شد.گزارش روابط عمومی و تبلیغات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در پایان می افزاید: جئوا آزردی دروازبان تیم شهرداری تبریز نقش مهمی در صعود این تیم به لیگ برتر باشگاه های کشور داشت و در حال حاضر بعد از صعود تیم فوتبال شهرداری تبریز به لیگ برتر به تیم گسترش فولاد تبریز پیوسته است.سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در فضا سازی شهر تبریز در طول عید نوروز فعالیت گسترده ای انجام داده بود./01

0 نظرهای شما: