افزايش 15 درصدي بهاي لبنيات و نوسان شديد قيمت گوشت

گزارش ایلنا از بازار پايتخت؛
افزايش 15 درصدي بهاي لبنيات و نوسان شديد قيمت گوشت
در حال حاضر در اين بازار و به گفته فعالان و مشتريان آن، هر كيلو گوشت به طور ميانگين بين 16 تا 20 هزار تومان به فروش مي‌رسد و اين از ركورد در اين بازار حكايت دارد.
ایلنا-: افزايش 15درصدي قيمت لبنيات، نوسان شديد گوشت قرمز‏ و ورود محصولات كشاورزي از كشور چين باعث شده تا بازار مصرفي ايران و به خصوص تهران بيش از پيش با نابساماني مواجه شود.
به گزارش خبرنگار ايلنا، در بخش خشكبار و آجيل، قيمت‌ها اگرچه با افزايش همراه نشده‌اند اما ورود محصولاتي همچون بادام چيني در نوع خود به اين بازار حال و هواي ديگري داده است. يك فعال بازار در اين مورد اظهار داشت: قيمت‌هاي خشكبار و آجيل نسبت به ماه‌هاي اخر سال 88 چندان تغيير نكرده‌اند اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش 5 درصدي همراه شده‌اند. اين درحالي است كه مغازه‌هاي خشكبار و آجيل نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و يا حتي ماه‌هاي واپسين سال از تراكم مشتري در آنها خبري نيست. بازار گوشت نيز در اين ميان هنوز بي‌ثبات و با نوسان قيمتي همراه است. در حال حاضر در اين بازار و به گفته فعالان و مشتريان آن، هر كيلو گوشت به طور ميانگين بين 16 تا 20 هزار تومان به فروش مي‌رسد و اين از چرخش قيمت‌ها در اين بازار حكايت دارد. لبنيات هم كه تا پيش از اين رييس اتحاديه كارخانه‌داران لبني و هم رييس اتحاديه دامداران ايران از عدم افزايش قيمت آن خبر داده بودند از رشد قيمت بي نصيب نبوده است. يك فعال بازار در اين رابطه به خبرنگار ايلنا گفت: قيمت فرآورده‌هاي لبني با رشد 15درصدي همراه بوده است. اما جالب اينجا است كه مسوولين هر گونه افزايش قيمتي را در بازار اين محصولات تكذيب مي‌كنند.

1389/3/22 - 13:03:37 کد خبر : 128831

0 نظرهای شما: