گوگل هم جام جهاني را سوت زد

گوگل هم جام جهاني را سوت زد
با كليك برروي لوگوي جديد گوگل كه شبيه يك صحنه از بازي فوتبال است، كاربران وارد سايت فيفا مي‌شوند و مي‌توانند آخرين اطلاعات و اخبار بازي‌ها و همچنين افتتاحيه و اختتاميه بازي‌ها رو دريافت كنند.

ایلنا:- سايت گوگل هم به مناسبت آغاز باز‌‌ي‌هاي جام‌جهاني 2010 فوتبال در قاره آفريقا لوگوي خود را تغيير داد. به گزارش ايلنا، اين تغيير لوگو كه ديگر به يك سرگرمي براي كاربران سايت گوگل تبديل شده است، به هنگام هر رويداد مهم در جهان انجام مي‌شود. با كليلك برروي لوگوي جديد گوگل كه شبيه يك صحنه از بازي فوتبال است، كاربران وارد سايت فيفا مي‌شوند و مي‌توانند آخرين اطلاعات و اخبار بازي‌ها و همچنين افتتاحيه و اختتاميه بازي‌ها رو دريافت كنند.
جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ دوره نوزدهم جام جهانی فوتبال به شمار می‌رود و قرار است از ۱۱ ژوئن، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ تا ۱۱ ژوئیه، ۲۰ تیر ۱۳۸۹در کشور آفریقای جنوبی برگزار شود، این دوره براي نخستین بار جام جهانی در یک کشور عضو کنفدراسیون فوتبال آفریقا میزبانی می‌شود. چند سالی است که فدراسیون جهانی فوتبال میزبانان را دوره‌ای از قاره انتخاب کرده و این دوره آخرین دوره‌است که میزبان دوره‌ای انتخاب می‌شود. كشور آفریقا بر اساس سیاست چرخشی فیفا (که در اکتبر ۲۰۰۷ کنار گذاشته شد) برای میزبانی جام ۲۰۱۰ انتخاب شد. البته پنج کشور ديگر از جمله مصر، ليبي،تونس (همزمان)، مراکش و ... براي ميزباني اين جام‌جهاني اعلام آمادگي كرده بودند. امروز اولين بازي‌ها انجام خواهد شد كه اين تیم‌های این گروه عبارتند از تیم میزبان، آفریقای جنوبی، مکزیک، اروگوئه و فرانسه. قبلا در جام جهانی ۲۰۰۲ هم فرانسه و اروگوئه با هم رقابت کردند که آن بازی صفر بر صفر شد. در جام‌جهانی ۱۹۶۶لندن هم هر سه تیم فرانسه، مکزیک و اروگوئه به همراه تیم میزبان آن دوره، انگلستان، در یک گروه قرار گرفتند که از آن گروه اروگوئه به همراه میزبان صعود کرد در آخرین رده‌بندی جهانی فیفا، فرانسه در رتبه ۷، مکزیک ۱۵، اروگوئه ۱۹ و آفریقای جنوبی در رده ۸۱ام قرار دارند. میانگین جایگاه گروه رده ۳۱ام فیفا است و بدون محاسبه آفریقای جنوبی، رده گروه ۱۴ام است. تیم اول این گروه مقابل تیم دوم گروه ۲و تیم دوم این گروه مقابل تیم اول گروه ۲ قرار می‌گیرد.
تهدید القاعده
القاعده در پیام‌های ویدیویی هشدار داده است که اين جام جهانی را به حمام خون بدل می‌کند. احتمال خرابکاری در جام‌جهانی، بارها از سوی سران القاعده در عراق، افغانستان، پاکستان و عربستان تایید شده است. در عین حال، ارتش‌های نیجریه و آفریقای جنوبی، پلیس بین الملل، نیروهای ناتو و سربازان داوطلب بارها بر امنیت کامل جام جهانی آفریقای جنوبی صحه گذاشته‌اند.
1389/3/21 - 11:37:00 کد خبر : 128631

0 نظرهای شما: