سپاه در حوزه جنگ نرم سرمايه گذاري كرده است

سردار صفاري در همايش جوانان و بصيرت:
سپاه در حوزه جنگ نرم سرمايه گذاري كرده است
خبرگزاري فارس: فرمانده دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين (ع) گفت: سپاه در حوزه جنگ نرم سرمايه گذاري كرده و همه نيروهايش را به صورت همه جانبه براي دفاع از انقلاب آماده نگه‌داشته است.
به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار مرتضي صفاري فرمانده دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين (ع) در همايش جوانان و بصيرت كه در اين دانشگاه برگزار شد، ضمن تبريك فرا رسيدن ماه رجب گفت: در اصل 105 قانون اساسي رسالت و وظيفه سپاه مشخص شده، رسالت سپاه، نگهباني و پاسداري از انقلاب اسلامي و ارزش‌هاي آن است.
وي افزود: در اين 31 سال تهديدات فراواني را عليه انقلاب شاهد بوديم كه در سه بعد نظامي، امنيتي و فرهنگي تقسيم مي‌شود. صفاري ادامه داد: تا قبل از سال 1388 تهديدات نظامي و امنيتي را به صورت بالفعل شاهد بوديم اما برخي از حقايق بعد انتخابات 88 مشخص شد و فتنه سبز بر پا شد و جنگ نرم خودنمايي كرد. وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري در سال 70 هشدار دادند كه تهديدات فرهنگي آغاز شده است، تصريح كرد: سپاه بر اساس رسالت خود كارش را در سه بعد تقسيم كرد و همه نيروها را آماده كرد تا به صورت همه جانبه در اين حوزه‌ها دفاع كنند و اين حوزه‌ها شامل جنگ سخت، نيمه سخت و جنگ نرم مي‌باشد. فرمانده دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين (ع) در ادامه سخنانش اظهار داشت: پيچيدگي جنگ نرم نسبت به ديگر جنگ‌ها بسيار زياد است و در اين جنگ شناسايي حق از ناحق بسيار دشوار مي‌شود. وي ادامه داد: سپاه در حوزه جنگ نرم سرمايه گذاري كرده است و دانشگاه امام حسين (ع) نيز به خاطر اهميت اين موضوع همايش جوانان و بصيرت را برگزار كرده است. صفاري در پايان تصريح كرد: ضرورت بصيرت خصوصا براي جوانان از تاكيدات مقام معظم رهبري است.

0 نظرهای شما: