حاشیه‌های مراسم خلیج فارس/

حاشیه‌های مراسم خلیج فارس
درخواست احمدی نژاد برای تکرار سرود ای ایران
نامه ها در دستان مردم منتظر
حضور رئیس جمهور در مراسم روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش حاشیه های دیدنی همچون تقدیر از پروانه معصومی و مجید مظفری ، درخواست احمدی نژاد برای پخش مجدد یک سرود و انتظار مردم برای رساندن نامه به رئیس جمهور به همراه داشت .
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به جزیره کیش، وقتی رئیس جمهور صبح امروز جمعه در مراسم روز ملی خلیج فارس شرکت و دستور حرکت شناورها را در آبهای نیلگون خلیج فارس صادر کرد ، بالگردی مسیر حرکت شناور را در مقابل رئیس جمهور گلباران کرد که با تشویق و ختم صلوات همراه شد.
* برنامه های سخنرانی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از خط تولید این ایمپلنت های استخوانی و افتتاح خط تولید بیوایمپلنت های قلبی عروقی به دلیل کمبود وقت منتفی شد.
* احمدی نژاد بعد از اجرای سرود ای ایران در آغاز همایش روز ملی خلیج فارس وارد سالن همایش شد و دستور داد که دوباره این سرود خوانده شود.
* در این همایش گروه نمایش محلی به اجرای نمایشی توام با موسیقی محلی هرمزگان پرداختند.
* پیش از سخنرانی رئیس جمهور اسفندیار رحیم مشایی ، رئیس دفتر رئیس جمهور و حمید بقایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سخنرانی کردند و همچنین فردی از میان جمع برخاست و قطعه ای را با اشاره به جایگاه والای امام راحل در میان حضار با صدای رسا قرائت کرد.
* مولوی شمس، امام جمعه اهل تسنن جزیره کیش در پایان خیر مقدم گویی اش به رئیس جمهور عنوان کرد: آقای احمدی نژاد ما شما را دوست داریم !
* مجید مظفری و پروانه معصومی همچنین هنرمندی به نام دهقان در همایش روز ملی خلیج فارس و ثبت ملی سنت های دریانوردی خلیج فارس از سوی رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند .
* پلاکاردهایی با مضمونهایی چون " قدوم مبارک جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و هیئت همراه را به جزیره زیبای کیش گرامی می داریم" از مرکز پیش دانشگاهی و دبیرستان امام خمینی کیش و " حضور حماسی دانش آموزان بسیجی پیشگامان مکتب الزهرا" در سالن المپیک کیش به چشم می خورد.
* عده ای از مردم در بیرون از سالن برگزاری این همایش تجمع کرده بودند و در صدد بودند که بعد از اتمام مراسم نامه های خود را به رئیس جمهور بدهند.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۹:۱۳ , ۱۳۸۹/۰۲/۱۰

0 نظرهای شما: