تغييرات فني در سازه رأس برج ميلاد به‌منظور کاربري‌هاي مخابراتي

سخنگوي شهرداري تهران در جمع ‌خبرنگاران خبر داد:
تغييرات فني در سازه رأس برج ميلاد
به‌منظور کاربري‌هاي مخابراتي

خبرگزاري فارس: سخنگوي شهرداري تهران گفت: طبق توافقات صورت گرفته تغييرات فني در سازه رأس برج ميلاد ايجاد مي‌شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، محمدهادي ايازي امروز در نشست خبري رئيس و اعضاي كميته علمي نخستين همايش ملي سلامت شهري، در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره كاربري‌هاي مخابراتي برج ميلاد، گفت: طي جلسه‌اي با وزارت فناوري و ارتباطات، توافقاتي در اين باره صورت گرفت و عمليات اجرايي آن انجام مي‌شود.
وي ادامه داد: همين هفته جلسه‌اي با صدا و سيما در اين زمينه داشته‌ايم و قرار است تغييرات فني در رأس سازه ايجاد مي‌شود.
سخنگوي شهرداري تهران درباره رستوران گردان برج گفت: اين قسمت از پروژه عملياتي شده و بازديدها بصورت گسترده انجام مي‌شود.
ايازي با بيان اينكه سال گذشته 180 هزار نفر براي بازديد از برج ميلاد ثبت‌نام كرده بودند، گفت: تمامي افراد از برج بازديد كرده‌اند.
* برگزاري همايش ملي سلامت شهري در ارديبهشت
وي در بخش ديگر سخنانش به برگزاري همايش ملي سلامت شهري اشاره كرد و گفت: اين همايش روز چهارم و پنجم ارديبهشت با مشاركت شهرداري تهران در محل سالن همايش‌هاي رازي برگزار مي‌شود.
معاون اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به اينكه 45 نشست در اين همايش برگزار مي‌شود، اظهار داشت: 625 مقاله و سخنراني به اين همايش ارائه شده است كه تمامي مقالات و سخنراني‌ها را كتاب خواهيم كرد.
وي درباره هزينه‌هاي صرف شده براي اجراي اين همايش، گفت: بخشي از هزينه‌ها توسط دانشگاه پرداخت شده و شهرداري تهران در مجموع 100 ميليون تومان براي اين كار هزينه صرف كرده است.
* بودجه 12 ميلياردي شهرداري تهران براي جمع‌آوري زباله‌هاي بيمارستاني
معاون اجتماعي شهرداري تهران در بخش ديگر سخنانش درباره جمع‌آوري زباله‌هاي بيمارستاني، گفت: براساس قوانين و مقررات اين زباله‌ها بايد سوزانده شوند؛ ولي اين امر رخ نمي‌دهد.
وي ادامه داد: شهرداري تهران اصراري براي جمع‌آوري زباله‌هاي بيمارستاني ندارد و مسئوليت اين كار با وزارت بهداشت است؛ ولي وزارت بهداشت به دليل نبود بودجه اين كار را انجام نمي‌دهد؛ اگر شهرداري تهران اين كار را انجام مي‌دهد، به اين دليل است كه در صورت انباشت زباله‌هايي بيمارستاني، سلامت شهروندان به مخاطره مي‌افتد.
ايازي ادامه داد: شهرداري تهران امسال 12 ميليارد تومان بودجه براي جمع‌آوري زباله‌هاي بيمارستاني در نظر گرفته‌ است.
*تعهدي در قبال نيروهاي ساعتي شهرداري تهران نداريم
وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر تعديل نيرو در شهرداري تهران، گفت: هيچ نيروي رسمي در شهرداري تهران تعديل نمي‌شود. همچنين هيچ نيروي پيماني كه خريد خدمت نشده باشد، هم تعديل نمي‌شود.
وي ادامه داد: تعديل‌ها در قالب برون‌سپاري مجموعه‌اي به بخش خصوصي صورت مي‌گيرد كه آن افراد در مجموعه خصوصي مشغول به كار مي‌شوند.
به گفته ايازي، شهرداري تهران هيچ تعهدي در قبال افرادي كه به صورت ساعتي كار مي‌كنند، ندارد.
معاون اجتماعي شهرداري تهران اضافه كرد: 2 هزار سلامت يار به صورت افتخاري با شهرداري تهران همكاري مي‌كنند و ما هيچ قولي براي استخدام آنها نداده‌ايم.
*پاسخ ترافيك تونل توحيد را قبلاً‌ داده‌ام
سخنگوي شهرداري تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه بعد افتتاح تونل توحيد، ترافيك در اين محدوده افزايش پيدا كرده است، گفت: من قبلاً پاسخ اين پرسش را داده‌‌ام. ايازي ادامه داد:‌بعد از افتتاح تونل متقاضي سفر در اين مسير زياد شده است، به همين دليل شاهد ترافيك در اين محدوده هستيم؛ اما با اصلاح هندسي‌هاي صورت گرفته مشكل شمال به جنوب بزرگراه را برطرف كرده‌ايم.
سخنگوي شهرداري تهران ادامه داد: در معبر جنوبي بزرگراه نيز در برخي از ساعات ترافيك وجود دارد؛ بنده در هفته چندين بار از اين مسير تردد مي‌كنم؛ اما هيچ وقت با ترافيك روبه‌رو نشده‌ام.
*باغ موزه دفاع مقدس سوم خرداد افتتاح مي‌شود
وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه چرا برخي از پروژه‌هاي شهرداري طبق برنامه‌ زمان‌بندي شده پيش نمي‌رود، گفت: در برخي از پروژه‌ها مانند نينوا به دليل همزمان شدن با ساخت پل جواديه نتوانستيم، كار را انجام دهيم.
ايازي به باغ موزه دفاع مقدس كه با تأخير افتتاح مي‌شود، اشاره كرد و گفت: سوم خرداد سازه باغ موزه افتتاح مي‌شود.
* افتتاح مجموعه ورزشي امام رضا در 11 ارديبهشت
معاون اجتماعي شهرداري تهران درباره مجموعه ورزشي امام‌رضا، گفت: در روز يازدهم ارديبهشت اين مجموعه افتتاح خواهد شد. وي با بيان اينكه ابتدا قصد داشتيم اين مجموعه را بفروشيم، اظهار داشت: شورا اين موضوع را نپذيرفت و در حال حاضر اين مجموعه در اختيار شهرداري تهران است.

0 نظرهای شما: