بروجردی:

بروجردی:
دغدغه امروز جامعه اشتغال و رفع بیکاری است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز جامعه ما اشتغال و رفع بیکاری است، گفت: مسئولان باید در قبال این واقعیت که امروز هر خانواده با آن روبرو است احساس مسئولیت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر در شهرستان بروجرد، علاء الدین بروجردی ظهر پنج شنبه در گردهمایی کارگران عرصه تولید و اقتصاد در دانشگاه آزاد بروجرد اظهار داشت: نقش کارگران در برهه های مختلف انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش برجسته و قابل تقدیری بوده است.
وی با اشاره به خدمات و دستاوردهای جامعه کارگری کشور، عنوان کرد: در حال حاضر جامعه کارگری با فتح یکی پس از دیگری قله های رفیع نوآوری چرخ توسعه کشور را به پیش می برند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر ضرورت تکیه بر باور ملی "ما می توانیم"، خاطر نشان کرد: این باور پایه و اساس همه تفکرات ماست.
بروجردی با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در کشور، یادآور شد: ایجاد فرصت های شغلی طبق قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه در قالب کوچک کردن دولت و دخالت ملت در امر اشتغال است.
وی تصریح کرد: در این راستا فارغ التحصیلان باید خود به دنبال کارآفرینی در ابعاد مختلف باشند.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان بروجرد نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه تنها سه درصد فارغ التحصیلان جذب بازار کار می شوند، افزود: یکی از مواردی که موجب نگرانی ما شده است خیل عظیم فارغ التحصیلان بیکار است.
منوچهر درویشی با بیان اینکه امروز کار به یک کالا تبدیل شده است، یادآور شد: باید برای توسعه کار در کشور به سمت فعالیت های کارآفرینی روی آورد.
در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه شهرستان بروجرد تجلیل به عمل آمد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۶:۵۶ , ۱۳۸۹/۰۲/۰۹

0 نظرهای شما: