قصرشیرین اردوگاه زمستانی تیمهای ملی تنیس کشور می شود

قصرشیرین اردوگاه زمستانی تیمهای
ملی تنیس کشور می شود

کرمانشاه- خبرگزاری مهر: بر اساس تفاهم نامه مشترکی بین تربیت بدنی کرمانشاه، فدراسیون تنیس ایران و هیئت تنیس کرمانشاه که در دفتر مدیر کل اداره کل تربیت بدنی کرمانشاه منعقد شد، تاسیس و راه اندازی اردوگاه زمستانی تنیس در شهرستان قصرشیرین طی یکسال در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، سرپرست فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران بعداز ظهرپنج شنبه در جریان امضا این تفاهم نامه گفت: ایجاد و راه اندازی امکانات مناسب و لازم برای ورزش تنیس در شهرستان قصرشیرین ، همکاری در زمینه جذب اسپانسر برای حمایت از تیم ها و تامین هزینه های پایگاه زمستانی ، برپایی اردوها و مسابقات تیم های ملی ، استانی و باشگاهی در کلیه مقاطع و رده های بانوان و آقایان، برگزاری جلسات مشترک جهت تدوین سیاستهای مربوط و همکاری اجرایی مشترک در زمینه های تفاهم نامه و بررسی روند پیشرفت برنامه های تدوین شده از مهمترین مفاد این تفاهم نامه است.
مجید شایسته افزود: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال ، رشته تنیس در بیشتر استانهای کشور به دلیل سرمای هوا و سرپوشیده نبودن سالنها دچار مشکل می شود و وضعیت ممتاز اقلیمی استان کرمانشاه و برخورداری از آب و هوای چهارفصل و بویژه آب و هوای مطبوع شهرستان قصرشیرین در فصل زمستان و مجاورت این شهرستان با عتبات عالیات و وجود فضای معنوی ناشی از یادگارهای دفاع مقدس ، طبیعت و گردشگاههای زیبا و قرارداشتن درکنار بازارچه مرزی همگی ضرورت ایجاد یک پایگاه دائمی ورزشی برای رشته های مختلف را ایجاد می کند که در این راه رشته جذاب تنیس پیشگام می شود.
وی اظهارداشت: وجود اقامتگاههایی با هزینه مناسب در این شهرستان که کاهش هزینه های ناشی از اقامت ورزشکاران را به دنبال خواهد داشت و نیز دور بودن منطقه از حاشیه های متداول در اردوگاه های ورزشی و آرامش حاکم بر فضای این شهرستان از جمله دلایلی است که ضرورت تاسیس اردوگاه زمستانی در این شهرستان را ایجاد کرد.
سرپرست فدراسیون تنیس کشور در ادامه با اشاره به اینکه هدف از انعقاد این تفاهم نامه تشریک مساعی جهت تاسیس و راه اندازی اردوگاه زمستانی تنیس در شهرستان قصرشیرین است، گفت: به منظور پیشبرد اهداف تفاهم نامه و اجرایی شدن مفاد آن کمیته ای متشکل از نمایندگان اداره کل تربیت بدنی و هیات تنیس استان و فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.
شایسته خاطر نشان کرد: مدت اجرای این تفاهم نامه یکسال است که تمدید و ادامه فعالیت و در صورت لزوم بازنگری و اصلاح و تغییرات اساسی در مفاد آن نیز با توافق کمیته اجرایی بلامانع خواهد بود.
سرپرست فدراسیون تنیس کشور در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه به همراه مدیر کل تربیت بدنی استان از امکانات شهرستان قصرشیرین نیز بازدید کرد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۸:۳۲ , ۱۳۸۹/۰۳/۲۰

0 نظرهای شما: