جشنواره مجسمه های شنی بین المللی شد

جشنواره مجسمه های شنی بین المللی شد
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: با همکاری
موسسه فرهنگی اکو جشنواره مجسمه های شنی بین المللی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی بعد از ظهر شنبه در حاشیه نشست با اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی مجسمه های شنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست با هدف مشارکت و همراهی موسسه فرهنگی اکو در ششمین جشنواره مجسمه های شنی برگزار شد.
وی با مثبت ارزیابی کردن این جلسه گفت : رئیس موسسه فرهنگی اکو برای بین المللی شدن این جشنواره و حضور هنرمندان کشورهای آسیای میانه اعلام آمادگی کرد.
وی خاطر نشان کرد: موسسه فرهنگی اکو فعالیت های ارزشمندی در جهت توسعه روابط فرهنگی و هنری میان کشورهای عضو اکو داشته و جشنواره مجسمه های شنی می تواند گام ارزنده دیگری در این راستا باشد.
وی اظهار داشت: جشنواره مجسمه های شنی تا کنون در سواحل مازندران به صورت سراسری برگزار می شد اما امسال تلاش خواهیم کرد تا این جشنواره را به کشورهای حاشیه دریای مازندران معرفی کنیم و بخش میهمان جشنواره را به هنر مندان هنرهای رسمی این کشور اختصاص دهیم .
ابراهیمی به قابلیت ها و جذابیت های این جشنواره در جلب و جذب گردشگران و آشنایی هر چه بیشتر مردم با هنرهای تجسمی اشاره کرد و گفت : جشنواره مجسمه های شنی مردادماه و در ایام شعبانیه ودر شرایطی که شاهد حضور گسترده گردشگران با برنامه ریزی و تعامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی – صنایع دستی و گردشگری مازندران می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت : نمایشگاه های صنایع دستی ، غذاهای محلی ، اجرای ویژه برنامه های شب های مازندران شامل هنرهای بومی ، جشن بادبادکها ، آموزش ساخت مجسمه به عموم مردم و تنوع بخش های رقابتی از ویژگیهای جشنواره امسال محسوب می شود .
ابراهیمی به نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران برای پوشش مناسب این رویداد فرا ملی اشاره کرد و از رسانه های استان خواست با اطلاع رسانی گسترده زمینه بهره مندی علاقمندان را از این جشنواره دیدنی فراهم کنند.


تاریخ انتشار، تهران: ۱۷:۲۴ , ۱۳۸۹/۰۳/۲۲

0 نظرهای شما: