قانوني نبودن صدور قبض خام توسط دفاتر ارتباطي*

قانوني نبودن صدور قبض خام توسط دفاتر ارتباطي
مدير كل امور مشتركان: قبوض بايد از كانال همراه اول چاپ شوند
با دفاتري كه قبض خام چاپ كنند برخورد مي‌شود
1388/12/19 03-10-2010 11:04:52 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات
مدير كل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران تاكيد كرد: بحث صدور قبوض خام كاركرد مشتركان توسط دفاتر خدمات ارتباطي كاري غيرقانوني محسوب مي‌شود.
علي حميدي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: قبض تلفن همراه از اسناد معتبر ما محسوب مي‌شود و اين قبوض بايد از طريق شركت ارتباطات سيار ايران و از كانال ما چاپ شده و در اختيار دفاتر بخش خصوصي قرار بگيرد مگر اينكه در آينده تمهيداتي ببينيم كه چاپ قبض را در اختيار بگيرند.
وي ادامه داد: گاهي با اين موضوع كه بعضي دفاتر مستقيما قبض خام را چاپ مي‌كردند مواجه مي‌شديم اما با توجه به اينكه مي‌خواهيم وحدت رويه را حفظ كنيم و اينكه اطلاعات داخل قبض درست و كنترل شده باشد و موارد ديگري مثل يكدستي و زيبايي قبوض كنترل شود نبايد اين كار توسط دفاتر انجام شود و اقدام آن‌ها در اين زمينه و با مواردي كه عنوان شد كاري غير قانوني است.
حميدي گفت: دفاتر خدمات ارتباطي بايد قبضي را به مشترك بدهند كه قبض خام را از ما گرفته باشند ولي اگر راسا بخواهند اقدام كنند و قبض خام از جايي تهيه كرده و به چاپخانه براي چاپ آن اقدام كنند كاري غيرقانوني محسوب شده و با آن برخورد مي‌شود.
مدير كل امور مشتركين شركت ارتباطات سيار ايران همچنين درباره تعرفه خدمات ارزش افزوده و تعرفه سرويس‌هايي كه در نمايشگاه تلكام معرفي شد گفت: خط مشي كلي در اين رابطه را سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به ما اعلام مي‌كند و ما نيز در آن چارچوب در بحث تعرفه‌ها وارد مي‌شويم و براي آينده طبق پروانه‌اي كه به ما اعلام كردند، عمل مي كنيم.

0 نظرهای شما: