ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس/

در گفتگو با مهر عنوان شد:
ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
لغزندگی جاده ها در استان تهران
استان تهران - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان تهران گفت: ترافیک در محورهای ارتباطی استان به ویژه محور کرج - چالوس همچنان سنگین است. سرهنگ همایون شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اکنون سنگینی ترافیک در جاده کرج ـ چالوس و محور شریف آباد به سمت مشهد بیشتر از دیگر محورهای مواصلاتی این استان است و رانندگان باید بیش از پیش حوصله کنند.
وی افزود: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند در مناطقی که احتمال ریزش کوه و بهمن وجود دارد نباید توقف کنند و تجهیزات زمستانی را نیز همراه داشته باشند.
شریفی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی کاهش دمای هوا در روزهای آینده و احتمال بارشهای جوی در برخی محورهای کوهستانی استان تهران و لغزندگی جاده ها، ضروری است رانندگان علاوه بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کنند.
وی اظهار داشت: پیش بینی می شود روز جمعه هفته جاری حجم عبور و مرور خودروها در محورهای استان تهران افزایش یابد بنابراین شایسته است رانندگان به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.
این مسئول یادآور شد: لازم است رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت جاده های استان تهران، از هر نوع سفر غیرضرور خودداری کنند.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۶:۱۵ , ۱۳۸۹/۰۱/۰۵

0 نظرهای شما: