از گلزنی مهاجم سپاهان با پیراهن پرسپولیس تا خروج از ورزشگاه هنگام زلزله!

حاشیه ذوب آهن - بنیادکار
از گلزنی مهاجم سپاهان با پیراهن پرسپولیس تا خروج از ورزشگاه هنگام زلزله!
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و بنیادکار ازبکستان در شرایطی برگزار شد که قبل از شروع این دیدار آموزش های لازم برای خروج از ورزشگاه هنگام زلزله به تماشاگران داده شد! به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار از هفته سوم هشتمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که حاشیه های آن را در زیر می خوانید:
* قبل از شروع این دیدار دو کلیپ از اسکوربرد ورزشگاه پخش شد که یکی مربوط به باشگاه ذوب آهن و بازیهای این تیم بود و دیگری به کلیپی از کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاص داشت که بازیهای فصل قبل را مرور کرد. نکته جالب توجه در پخش این کلیپ گلزنی ابراهیم توره مهاجم فعلی تیم فوتبال سپاهان با پیراهن پرسپولیس بود.
* بارش باران قبل از شروع این دیدار باعث شده بود که هواداران ذوب آهن ورزشگاه را پرنکنند و نزدیک به 7 هزار تماشاگر به فولادشهر بیاید.
* اصغر دلیلی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن قبل از شروع این دیدار با حضور در جایگاه خبرنگاران سال نو را به اهالی رسانه تبریک گفت.
* قبل از شروع بازی اطلاعیه ای از بلندگوها پخش شد که طی آن راه های خروجی و نحوه آموزش خروج از ورزشگاه به هنگام زلزله را به تماشاگران آموزش می داد.
* منصور عظیم زاده مدیر سابق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال جزو مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این دیدار حاضر بود.
* غیبت ریوالدو بازیکن مطرح بنیادکار در ترکیب اصلی این تیم باعث تعجب خبرنگاران و تماشاگران شده بود. ریوالدو چند سالی است برای بنیادکار بازی می کند.
* نزدیک به 50 تماشاگر هوادار تیم فوتبال بنیادکار در ورزشگاه حضور داشتند.
* شاهین خیری بازیکن تیم فوتبال سپاهان که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد در ورزشگاه فولادشهر حاضر بود.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۹:۱۰ , ۱۳۸۹/۰۱/۰۴

0 نظرهای شما: