ارائه یکی از اولین تلفن های هوشمند نسل چهارم جهان


ارائه یکی از اولین تلفن های هوشمند نسل چهارم جهان


شرکت اسپرینت در کنفرانس CTIA 2010 اولین تلفن هوشمند نسل چهارم خود را ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، HTC Evo 4G نه تنها اولین تلفن همراه دارنده وایمکس در جهان به شمار می رود، بلکه اولین تلفن همراه نسل چهارم که به تولید انبوه رسیده ، نیز نام گرفته است.
این تلفن همراه از سیستم عامل اندروید OS 2.1 برخوردار بوده و نمایشگر 4.3 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. دقت لمس در نمایشگر این گوشی تا بالاترین اندازه افزایش داشته و نسبت به کوچکترین اشاره ای نیز از خود واکنش نشان می دهد.
دوربین این تلفن همراه 8.3 مگاپیکسل بوده و حافظه داخلی یک گیگابایتی آن امکان ذخیره تعداد زیادی تصویر بدون نیاز به استفاده از کارت حافظه مجزا را فراهم خواهد آورد. با این حال امکان استفاده از کارتهای حافظه تا گنجایش 32 گیگابایت نیز وجود دارد.

شرکت اسپرینت تنها شرکتی است که سیستم وایمکس را برای محصولات نسل چهارم خود انتخاب کرده است و تا زمانی که دیگر شرکتها تلاش خود را برای رقابت با این محصول آغاز کنند، راه زیادی در پیش است.
بر اساس گزارش سی نت، شرکت اسپرینت اعلام کرده است شبکه نسل چهارم این شرکت در حدود 120 میلیون کاربر را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.


تاریخ انتشار، تهران: ۱۵:۴۸ , ۱۳۸۹/۰۱/۰۶

0 نظرهای شما: