شوهرم فرزندم را مجبور به مصرف مواد مخدر مي‌كند

زن ميانسال در دادگاه خانواده مدعي شد:
شوهرم فرزندم را مجبور به مصرف مواد مخدر مي‌كند

خبرگزاري فارس: زني با حضور در دادگاه مدعي شد كه شوهرش فرزندش را مجبور به مصرف مواد مخدر مي‌كند
. به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، اسفند سال گذشته، زني با حضور در دادگاه خانواده شهيد محلاتي پرده از يك اتفاق تلخ برداشت. اين زن در حضور قاضي شعبه 254 اين مجتمع مدعي شد كه شوهرش اعتياد دارد و فرزندش كه 14 ساله است را مجبور به مصرف مواد مخدر و سيگار مي‌كند. وي با بيان اين نكته كه حدود 19 سال است با شوهرش زندگي مي‌كند، گفت: پسر من 14 ساله است كه اين سن براي او بسيار حساس است. اين زن مدعي شد: شوهرم از ابتدا سيگار مصرف مي‌كرد ولي به مرور فهميديم داخل سيگار خود را با مواد مخدر پر مي‌كند و سپس آن را مصرف مي‌كند. وكيل اين زن هم در دادگاه خانواده اظهار داشت: فرزند اين زن امنيت ندارد و شوهرش سلامتي او را به خطر مي‌اندازد و بايد به اين موضوع رسيدگي شود. اين زن بار ديگر در مقابل قاضي لب به سخن گشود و مدعي شد: فرزندم دور از چشم من در كنار پدرش از سيگاري كه متفاوت با سيگارهاي معمولي است مصرف مي‌كند، از شما مي‌خواهم فرزندم را نجات دهيد. وي گفت: شوهرم حق طلاق را از ابتدا به من داده است و مهريه من كه 460 سكه بهار آزادي است را نمي‌خواهم فقط به جواني فرزندم رحم كنيد. اگر شوهرم طلاق من را بدهد من تمام مهريه‌ خود را مي‌بخشم تا حضانت فرزندم را بر عهده بگيرم. شوهر اين زن هم مدعي شد: من براي راحتي اعصاب فرزندم اين سيگار را مي‌دهم كه بكشد تا اعصاب راحت‌تري داشته باشد. قاضي پرونده نيز اعلام كرد كه به دليل عدم صلاحيت مرد، حضانت فرزند او به زن داده مي‌شود و نفقه و مهريه زن بايد پرداخت شود. در پايان اين جلسه رسيدگي، حكم طلاق به نفع زن صادر شد.

0 نظرهای شما: