بايرن مونيخ با تفكر انتقام از منچستر پذيرايي مي‌كند

لیگ قهرمانان اروپا
بايرن مونيخ با تفكر انتقام از منچستر پذيرايي مي‌كند

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در شرايطي پيگيري مي‌شود كه در یکی از حساس‌ترین بازي‌هاي مرحله یک چهارم نهایی، بایرن مونیخ آلمان با تفكر انتقام شكست سال 1999، میزبان منچستریونایتد انگلستان است.
ایلنا: رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در شرايطي پيگيري مي‌شود كه در یکی از حساس‌ترین بازي‌هاي مرحله یک چهارم نهایی، بایرن مونیخ آلمان با تفكر انتقام شكست سال 1999، میزبان منچستریونایتد انگلستان است. به گزارش ايلنا، مونيخي‌ها امشب باید مقابل حریفی قرار بگیرند که تلخ‌ترین شکست را در سال 1999 برای آنها رقم زده است. شکستی که در كمتر از 2 دقيقه تمام داشته‌هاي آلماني‌ها را در فينال رقابت‌هاي اروپايي به باد داد و آنها مجبور شدند به جاي كسب عنوان قهرماني، با نايب قهرماني با اين رقابت‌ها وداعي تلخ داشته باشند.
بدون شك مربيان دو تيم برنامه‌هاي مختلفي را براي اين جدال سخت و نفس‌گير در ذهن مرور مي‌كنند و بايد ديد در نهايت كدام تيم جواز حضور در مرحله بعدي را كسب مي‌كند.
بايرن مونيخ برای چهار فصل در سال‌هاي(2-2001، 5-2004، 7-2006 و 9-2008) موفق به حضور در جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها نشده و همه آنها اميدوارند طلسم ناكامي‌ها در مقابل نماينده انگليس، شكسته شود. شاگردان فرگوسن نيز به دنبال آن هستند تا برای چهارمین فصل پیاپی راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند تا پس از یوونتوس ايتاليا که برای سه فصل متوالی در فینال این رقابت‌ها حاضر بود، برای سومین سال پياپي به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.
آن چه مسلم است جدال دو تيم تماشايي و زيبا خواهد بود به شرط آن كه حساسيت بازي بر روند بازي اثرات منفي نداشته باشد.
1389/1/10 - 15:17:38 کد خبر : 114669

0 نظرهای شما: