شرکت بیمه اتکایی ایرانیان پروانه فعالیت گرفت

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان پروانه فعالیت گرفت
ایسکانیوز: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرکت بیمه اتکایی ایرانیان(سهامی عام ) پروانه فعالیت داد. به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پروانه فعالیت بیمه اتکایی ایرانیان در چارچوب « قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی » در 25 اسفند 1388 با امضای دکتر جواد فرشباف ماهریان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و در حضور رئیس و اعضای هیات مدیره به سید محمد آسوده مدیر عامل آن شرکت اعطا شد.
شرکت بیمه اتکایی ایرانیان، بر اساس پروانه دریافت شده از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در زمینه انجام عملیات بیمه اتکایی در تمام رشته های بیمه ای فعالیت کند.رئیس کل بیمه مرکزی همزمان با اعطای پروانه فعالیت شرکت بیمه اتکایی ایرانیان، صدور این پروانه را حاصل لطف خداوند متعال و تلاش مستمر دست اندرکاران و برداشتن گام دیگری در جهت اعتلای صنعت بیمه کشور توصیف کرد و این موفقیت را به مدیر عامل این شرکت بیمه اتکایی و همه تلاش گران عرصه بیمه کشور تبریک گفت.دکتر فرشباف ماهریان همچنین در نامه‌ای به مدیر عامل شرکت بیمه اتکایی ایرانیان ضوابط و نکات لازم برای فعالیت مؤسسات بیمه‌ای را یادآور شد.
فعالیت مؤسسان برای تأسیس یک شرکت بزرگ بیمه اتکایی، با نام بیمه اتکایی ایرانیان از سال 1387 آغاز شد و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پاییز 1388 موافقت اصولی تأسیس این شرکت بیمه اتکایی را صادر کرد. بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران یک روز پیش از صدور پروانه فعالیت شرکت بیمه اتکایی ایرانیان، در 24 اسفند 1388 موافقت خود را با تصدی سید محمد میهن یار به سمت معاون اتکایی این شرکت اعلام کرده بود./02

0 نظرهای شما: