ارائه پیام تبریک برای فرمانداری که منصوب نشده است

اقدامی تعجب برانگیز
ارائه پیام تبریک برای فرمانداری که منصوب نشده است
زاهدان - خبرگزاری مهر: شرکت سیمان خاش در اقدامی تعجب برانگیز پیام تبریکی در یکی از روزنامه محلی سیستان و بلوچستان برای رحمدل بامری به عنوان فرماندار جدید چابهار سفارش داد که اصلا چنین انتصابی صورت نگرفته و باعث تعجب خود بامری نیز شده است.
به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، روز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه جاری روزنامه زاهدان که در استان سیستان و بلوچستان منتشر می شود پیام تبریکی را از سوی شرکت سیمان خاش خطاب به رحمدل بامری فرماندار سابق شهرستان خاش به عنوان فرماندار جدید چابهار درج کرد که هیچ خبر رسمی و غیر رسمی از این انتصاب منتشر نشده است و تعجب همگان از جمله خود بامری را نیز به همراه داشت .
رحمدل بامری در تماس خبرنگار مهر با وی برای کسب اطلاع از این انتصاب اظهار داشت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و آن را تکذیب می کنم و خود بنده نیز از چاپ آن تعجب کردم .
وی افزود: مدیران شرکت سیمان خاش به اشتباه این پیام تبریک را سفارش داده اند و این روزنامه نیز بدون توجه به اخبار و اطلاع از صحت این انتصاب آن را منتشر کرده است .
بر اساس این گزارش بامری که در روزهای پایانی سال گذشته از سمت فرمانداری شهرستان خاش جابجا شد، از گزینه های جدی کسب پست مدیرکلی امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان است که این پست نزدیک به سال است بدون مدیر و سرپرست اداره می شود و همچنین برخی منابع مطلع نیز انتصاب وی به عنوان فرماندار شهرستان زاهدان که در حال حاضر با سرپرست اداره می شود و یا پستی دیگر در استانداری را گمانه زنی می کنند
. تاریخ انتشار، تهران: ۰۹:۲۰ , ۱۳۸۹/۰۱/۱۶

0 نظرهای شما: