ایران امن ترین کشور جهان است/ انتخابات درغرب خیمه شب بازی است

احمدی نژاد درجمع خانواده شهدا:
ایران امن ترین کشور جهان است
انتخابات درغرب خیمه شب بازی است
رئیس جمهور ، ایران را امن ترین کشور دنیا خواند و در مورد برگزاری
انتخابات در غرب گفت: در اروپا و آمریکا به جای انتخابات خیمه شب بازی برگزار می کنند.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به آذربایجان غربی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران این استان با بیان اینکه جلسه امروز ما جلسه تجلیل از ایثارگری است ، خطاب به حضار جلسه گفت: اعطای نشان ملی به معنای آن است که همه ملت ایران قدرشناس فداکاری و ایثار و مجاهدات شما ایثارگران هستند.
رئیس جمهور با بیان اینکه حقیقت این است که همه افتخارات و دستاوردها و بزرگی های ملت ایران مرهون ایثار ایثارگران است، عنوان کرد: اگر ایثار ایثارگران نبود هم اکنون نه نامی از ایران و ملت ایران و نه اثری از عزت و سرافرازی ملت ایران باقی مانده بود.
وی با اشاره به اینکه اگر امروز مهمترین کشور جهان ایران است، افزود: این به دلیل آن است که ایثارگران ملت ایران حاضر شدند بالاترین سرمایه خود را در راه هدف های ملت ایران فدا کنند.
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه و جهان گفت: تقریبا همه دنیا در آتش رقابت های مادی و خودخواهی ها و دنیاطلبی های خود در حال سوختن است و در هیچ جای دنیای ملت ها احساس امنیت و آرامش نمی کنند.
رئیس جمهور تصریح کرد: ایران امروز مانند گلستانی در میان آتش برافروخته شده توسط نمودیان زمان است.
وی با بیان اینکه امنیت و آرامش ایران مرهون ایثار ایثارگران است، گفت: اگر امروز هیچ قدرتی در دنیا جرات و جسارت دست درازی به سوی ملت ایران را ندارد به خاطر ایثار ایثارگران است. اگر امروز اقتدار ملت ایران به نقطه ای رسیده که قدرت های بزرگ جهانی در برابر ملت ایران عاجز ، سرافکنده و تسلیم هستند به خاطر ایثار ایثارگران است. اگر امروز در زمینه های علمی ، فناوری و اقتصادی هر روز پیشرفت های جدید، خبرهای خوش و فتح قله های بالاتری را مشاهده می کنیم همین اینها به خاطر ایثار ایثارگران است.
رئیس جمهور اضافه کرد: اراده ای که در ملت ایران و خانواده بزرگ ایثارگران برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزات دشمنان شکل گرفته امروز به نتیجه رسیده است . اگر 30 سال در مظلومیت ایستادید و فداکاری کردید امروز شرایط منطقه ای و بین المللی به نفع ملت ایران ، شهیدان، جانبان و به نفع اهداف انقلاب به طور کامل تغییر کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت رژ یم صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: کسی تصور نمی کرد که روزی ماشین جنگی این رژیم در هم شکسته شود و در یک نبرد جدی شکست بخورد. می گفتند این رژیم شکست ناپذیر است و به همین دلیل سران کشورهای عربی به فکر سازشکاری با آنها بودند اما وقتی انقلاب شد نوع نگاهها و تحلیل ها را عوض کرد.
احمدی نژاد تصریح کرد: همان رژیمی که می گفت طی چند روز سه کشور عربی را در هم شکسته است در برابر گروهی از مردم مومن در غزه در هم شکست.
رئیس جمهور گفت: امروز فرهنگ ایثارگری ، شجاعت ، ایستادگی و مقاومت از دل ایثاگری های شما در تمام دنیا منتشر شده است.
احمدی نژاد با طرح این پرسش که چه کسی فکر می کرد دولت استکباری آمریکا شکست پذیر است ؟ ، گفت: 30 سال پیش وقتی اسم ارتش آمریکا می آمد سیاستمداران می گفتند به آنها نزدیک نشوید زیرا قدرت آنها شکست ناپذیر است و اینها هر تصمیمی که بگیرند عملی می کنند اما امروز آن قدرت افسانه ای آنچنان در عراق و افغانستان به ذلت و خواری افتاده که در به در به دنبال راه فراری می گردند اما پیدا نمی کنند. اگر بمانند ذلیل هستند و اگر بروند هم همین طور. راه عزتی برای آنها باقی نمانده است و همه اینها حاصل ایثار ایثارگران است.
وی با بیان اینکه سردمداران غربی روزی می گفتند که ایران باید کشور دست چندم باشد و ایران را تحریم و تحقیر می کردند، گفت: اما امروز ملت ایران در همه عرصه های علم و فناوری قله ها را یکی پس از دیگری به تسخیر در می آورد که همه اینها از ایثار ایثارگران است.
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه در تاریخ حوادث و صحنه های فراوانی اتفاق افتاده اما همه آنها سرنوشت ساز نبوده است، تصریح کرد: جنگهای فراوانی در دنیا اتفاق افتاده اما صحنه های معدودی است که مرز بین انسانهای بزرگ و پست را مشخص می کند و آن صحنه ای است که سرنوشت بشر را مشخص کرده است.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش مقابله ملت ایران در برابر استکبار را از جنس جنگ خندق دانست و گفت: اگر در روزهای اول انقلاب می گفتیم این انقلاب سرنوشت همه بشریت را تغییر خواهد داد باور نمی کردند و تمسخر می کردند اما ایستادگی ملت ایران و خانواده بزرگ ایثارگران، شهیدان و آزادگان سرنوشت تاریخ را عوض کرد.
وی با بیان اینکه تاریخ 30 ساله اخیر سرشار از ایثارگری و حضور قهرمانان بزرگ و مجاهدتها است تک تک جانبازان را قهرمانان جامعه بشری دانست و ادامه داد: اگر دنیا از انسانیت بهره ای ببرد آن را مدیون ایثار ایثارگران ملت ایران است.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: قطعا اگر ملت ایران در برابر جبهه استکبار تسلیم می شد خبری از انسانیت در دنیا نبود.
رئیس جمهور خطاب به حضار در این جلسه گفت: خواسته های شما به سرعت تبدیل به خواسته های ملتهای عالم خواهد شد.
وی حرف های مستکبران را از روی عصبانیت و چشیدن طعم شکست و ذلت دانست و گفت: این صحبت ها نه از روز توانایی بلکه از روی عصبانیت مستکبران است.
احمدی نژاد با اشاره به مصاحبه ای که اخیرا با یک شبکه آلمانی داشته است، افزود: این خبرنگار آلمانی با زبان فرانسه از من پرسید که مردم اروپا نگرانند که ایران بمب اتم بسازد؟! گفتم مردم اروپا نگرانند یا سیاست مداران آنها و گفتم بمب اتم چیز خوبی است یا چیز بدی است که او پاسخ داد البته من از جمله کسانی نیستم که بمب اتم را دوست داشته باشم. سپس من هم به او گفتم اگر بمب اتم چیز بدی است خوب شما هم آن را نداشته باشید و آن را کنار بگذارید تا ملت ها حرف شما را باور کنند و اگر چیز خوبی است بگذارید تا سایر ملت ها هم آن را داشته باشد.
رئیس جمهور اضافه کرد: من از این خبرنگار پرسیدم که مگر می شود ملت اروپا از پیشرفت ایران ناراحت باشند این سیاسیون اروپا هستند که از پیشرفت ما ناراحت هستند چون تحت نفوذ صهیونیست ها قرار دارند.
احمدی نژاد ادامه داد: این خبرنگار از من پرسید که شما اعلام کرده اید که رژیم صهیونیستی باید نابود شود اروپایی ها از این موضوع ناراحت هستند؟! که من به وی پاسخ دادم منظور شما مردم اروپا هستند یا سیاستمداران آن، اگر سیاستمداران هستند که آنها تکلیفشان معلوم است. آیا مردم اروپا طرفدار جنگ و آدم کشی هستند؟ یک رفراندوم در اروپا برگزار کنید ببینید که آیا مردم حاضرند که حتی یک نفر در غزه کشته شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات در اروپا و آمریکا عنوان کرد: در این کشورها انتخابات برگزار نمی شود بلکه یک خیمه شب بازی درست می کنند و اسمش را انتخابات می گذارند و با حزب، پول و رسانه آنقدر بمباران می کنند و کسی نمی تواند بجز اعضای حزب، رئیس جمهور ، نماینده مجلس یا عضو شورای شهر شود. کل اعضای احزاب در اروپا 150 هزار نفر هستند که بر 400 میلیون نفر حکومت می کنند.
رئیس جمهور در ادامه مستکبران را همانند شیر پیری ترسیم کرد که دندانهایش ریخته و دائما نعره می کشد و خطاب به آنها گفت: شما خودتان را هم نمی توانید اداره کنید می خواهید دنیا را اداره کنید؟ هر کجا که رفتید جز قتل و غارت کار دیگری نکردید.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه مستکبران امروز در جبهه های مختلف با بن بست مواجه شده اند خطاب به مستکبران تصریح کرد: اگر می خواهید آبرو و آینده ای داشته باشید به منطقه خود برگردید.
وی با بیان اینکه آنان هر اقدامی که بخواهند انجام دهند نیازمند ملت ایران هستند و بدون هماهنگی و جلب نظر ملت ایران قادر نخواهند بود که هیج کاری انجام دهند گفت: به لطف ایستادگی شما دنیا در حال تحول و دگرگونی است. دوران عزت و عظمت ملت ها شروع شده است و ملت ایران نیز به لطف ایثارگری شما در خط مقدم و پرچمدار این تغییر و تحول قرار گرفته است.
رئیس جمهور از جانب خانواده ایثارگران به مستکبران گفت: خانواده ایثارگران امروز پس از 30 سال با تحمل این سختی ها مومن تر ، مقاوم تر و انقلابی تر ایستاده اند و محکم توی دهن شما خواهند زد.
احمدی نژاد در پایان خطاب به جوانان ایران زمین افزود: اگر همه می خواهید ایران سرافراز باشد و ساخته شود باید بدانید که عزت ، پیشرفت و اقتدار ایران هم فقط و فقط از طریق ایثارگری و اتکا به فرهنگ ایثارگری ممکن است. باید بر روی پای خود بایستیم و فداکارانه برای ساختن ایران بر بام جهان تلاش کنیم.
همچنین در این مراسم بر اساس اصل 129 قانون اساسی و مصوبه هیئت وزیر در جلسه مورخه 88.8.2 به عنوان قدردانی ایثار و فداکاری خانواده هایی که یگانه فرزند خویش را در راه تثبیت آرمانهای انقلاب و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی مهین اسلامی تقدیم کردند به والدین 9 شهید از خطه آذربایجان غربی از رئیس جمهور نشان ملی ایثار اعطا شد.
تاریخ انتشار، تهران: ۲۰:۱۰ , ۱۳۸۹/۰۱/۱۸

0 نظرهای شما: