بلاروس میزبان عکس‌های خانه عکاسان ایران مي‌شود

با موضوع بانوي امروز ايران؛
بلاروس میزبان عکس‌های خانه عکاسان ایران مي‌شود
قصر هنر مینسک، پایتخت کشور بلاروس، از 24 خردادماه ميزبان نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان خانه عکاسان ایران با موضوع «بانوي امروز ايران» مي‌شود.
ایلنا:- قصر هنر مینسک از 24 خردادماه ميزبان نمایشگاهی از آثار عکاسان خانه عکاسان ایران مي‌شود. به گزارش ايلنا، این نمایشگاه عکس با موضوع حضور زن ایرانی در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و دیگر فعالیت‌های اجتماعی از 24 خرداد در این مرکز فرهنگی هنری پایتخت بلاروس برپا می‌شود.
رسول اولیازاده(مدیر خانه عکاسان ایران)، هدف از برگزاری این نمایشگاه را مقابله فرهنگی با تبلیغات منفی جهان غرب عليه زن ایرانی خواند و گفت: پیش از این نمایشگاه عکسی مشابه با موضوع بانوی ایرانی در فرانسه برگزار کردیم که مورد استقبال شهروندان فرانسوی قرار گرفت. وی عکس را بیانی غیر قابل تحریف خواند که واقعیت را بهتر از هر عنصر دیگری بازگو مي‌کند و افزود: در شرایطي که تبلیغات منفی در غرب علیه ایران بسیار است، به ویژه آنکه زن ایرانی در نظر آنان در شرایط تحجر جلوه‌گر شده، این نمایشگاهها فرصت مغتنمی است تا بدون واسطه جایگاه واقعی زن ایرانی را در عرصه‌های اجتماعی نشان دهيم. سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سفارت ایران در بلاروس، خانه عکاسان ایران را در برپایی این نمایشگاه ياري مي‌كنند. نمايشگاه عكس بانوي امروز ايران تا دوم تیر دایر خواهد بود و در آن 48 عکس از 28 عکاس خانه عکاسان ایران به نمایش گذاشته می‌شود.
1389/3/19 - 14:02:49 کد خبر : 128404

0 نظرهای شما: