اخراج قلعه‌نویی در حضور سفیر سنگال

حاشیه استیل آذین- سپاهان
اخراج قلعه‌نویی در حضور سفیر سنگال

چند دستگی هواداران قلعه‌نویی و مرفاوی

دیدار تیم های فوتبال استیل آذین و سپاهان عصر یکشنبه در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیمهای فوتبال استیل آذین و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور در حالی عصر امروز در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد که افشین قطبی سرمربی، بیوتر مربی و منصور رشیدی مربی دروازه بانهای تیم ملی کشورمان با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
* پر شدن جایگاهی که متعلق به خبرنگاران است اما همانند همیشه افراد متفرقه بسیاری در آن حضور می یابند باعث شد تعدادی از خبرنگاران به علت پربودن جایگاه فرصت حضور در جایگاه ویژه خبرنگاران را بدست نیاورند و بالاجبار در جایگاه تماشاگران به انجام وظیفه پرداختند.
* تعدادی از طرفداران تیم فوتبال استقلال که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده بودند با چند دستگی بارها علیه یا به نفع قلعه نویی شعار دادند و یا به تشویق صمد مرفاوی می پرداختند که این سه دستگی باعث خنده سایر تماشاگران شده بود.
* عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در جایگاه ویژه حضور داشت و همچنین محمدرضا ساکت مدیر عامل سپاهان از این جایگاه بازی را تماشا می کرد اما آجرلو از جایگاه تماشاگران به تماشای بازی مشغول بود.
* بازیکنان تیم فوتبال استیل آذین به خاطر درگذشت پدر حسین کعبی با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.
* سفیر سنگال در ایران نیز برای تماشای این دیدار و خصوصا بازی هموطنش - ابراهیم توره - در ورزشگاه اکباتان حاضر شد.
* در دقیقه 55 این دیدار پس از خطای خسروی مدافع تیم استیل آذین روی نویدکیا امیر قلعه نویی به شدت به داور اعتراض کرد که این اعتراض با اخراج وی همراه شد.
* تماشاگران سپاهان از اخراج هادی عقیلی مدافع سپاهان و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم ناراحت بودند.
* علی کریمی - که محروم است- به همراه علی آذری در جایگاه تماشاگران در پشت دروازه سپاهان حاضر و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
* امیر حاج رضایی مشاور سرمربی تیم سپاهان در نیمه دوم ورزشگاه شد و به آنالیز این دیدار پرداخت. همچنین محمود فکری کاپیتان پیشین استقلال و محمد مومنی بازیکنان پیشین سایپا هم از دیگر تماشاگران این دیدار بودند. پ
* محمود کریمی و سایر اعضای کادر فنی سپاهان که اجازه نشستن روی نیمکت را نداشتند از جایگاه خبرنگاران این دیدار را تماشا کردند. آنها با هر اتفاقی که در زمین رقم می خورد واکنش نشان داده و نظم جایگاه را برهم زده بودند.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۸:۱۶ , ۱۳۸۹/۰۱/۱۵

0 نظرهای شما: