روحیه طرد و فحاشی سمی مهلک در کشور است/

هاشمی رفسنجانی:
روحیه طرد و فحاشی سمی مهلک در کشور است
انتقاد از گزارش آمانو
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دارای پیامی بسیار جدی و رسا برای دشمنان خواند و تاکید کرد که باید از روحیه طرد، حذف، فحاشی و بدنامی که سمی مهلک در داخل کشور است پرهیز و حول محورهای وحدت و مشترکات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جامعه، رسانه های رسمی و به ویژه رسانه ملی تاکید شود
به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آغاز جلسه امروز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام تجلیل و قدردانی خود و اعضای مجمع از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، این حضور را دارای پیامی بسیار جدی و رسا برای دشمنان دانست و گفت: مردم فهیم ایران بسیار حماسی و معنادار در این مراسم شرکت کردند و نشان دادند که نظام اسلامی همواره با اتکا و برخورداری از قدرت مردم، امور را اداره و مشکلات را مرتفع کرده است و یک بار دیگر همه مردم با همه سلایق وحدت ملی را نمایش دادند.
وی با اشاره به تحرکات منفی اخیر استکبار و کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظار می رفت پس از این حضور پرشور حماسی مردم در حمایت از نظام اسلامی، دشمنان خارجی درک می کردند که ماجراجویی در ایران آسان نیست و نمی توان با این نظام اسلامی با این پشتوانه قوی مردمی، برخورد خصمانه و مغرضانه کرد. آنها به جای اینکه اشتباهات بی شمار گذشته خود را جبران کنند متاسفانه در روزهای اخیر صفحات سیاه دیگری در تاریخ عناد و دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران ثبت می کنند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت اظام با اشاره به تهمت های واهی که به جمهوری اسلامی ایران وارد می شود و گزارش اخیر مدیر جدید آژانس انرژی هسته ای گفت: کاملا مشخص است که بخشی از این گزارش به صورت سفارشی و تحت تاثیر عوامل خارج از آژانس تهیه شده و نمی تواند برآمده از موضع یک مرکز بین المللی مستقل باشد.
وی با محکومیت شدید شانتاژهای تبلیغاتی و جنگ روانی اخیر آمریکا و عمده کشورهای غربی در مورد استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای گفت: این حجم تهدید و القائات سیاسی مغرضانه که به دنبال دستیابی به اجماع علیه ایران هستند تا کنون بی سابقه بوده است و آنها مطمئن باشند که راه به جایی نبرده و نخواهند برد.
وی افزود: به همین دلیل باید در داخل کاملا مراقب بود که چه در گفتار و چه در عمل سنجیده برخورد شود و بیدار و هوشیار باشیم. باید از پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای ایجاد وحدت و انسجام داخلی استفاده کنیم و از روحیه طرد، حذف، فحاشی و بدنامی که سمی مهلک در داخل کشور است پرهیز و حول محورهای وحدت و مشترکات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در جامعه، رسانه های رسمی به ویژه رسانه ملی تاکید شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی، حفظ و تقویت وحدت، همدلی و یکپارچگی در کشور را برای رفع مشکلات داخلی و مقابله با تهدیدات و ماجراجویی های کشورهای خارجی از ضرورت ها و اهم امور ذکر کرد و گفت: هر گونه حرکتی که مخدوش کننده یکپارچگی و اعتماد مردم باشد محکوم بوده و باید مورد مذمت دلسوزان انقلاب اسلامی قرار گیرد.

0 نظرهای شما: