اجرای قدرتمند طرح انضباط اجتماعی در سال 89

سردار ساجدی نیا اعلام کرد:
اجرای قدرتمند طرح انضباط اجتماعی در سال 89
فرمانده جدید نیروی انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه طرح انضباط اجتماعی با هدف تامین آرامش شهروندان در سال 89 با قدرت اجرا می شود به قانون شکنان چهارشنبه پایان سال در مورد برخورد شدید نیروی انتظامی هشدار داد
.سردار حسین ساجدی نیا امروز یکشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انسانی اصلی مهم در تامین امنیت اجتماعی است و باید این نیرو به طور تخصصی آموزش ببیند و از تجهیزات مورد نظر بهره مند شود.
وی افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در رویکرد جدید توجه ویژه به کارکنان دارد چرا که نیروی انسانی ناجا باید از نظر مادی و معنوی تامین شود تا انگیزه مناسبی برای خدمت داشته باشد.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد تمهیدات ناجا در روز چهارشنبه پایان سال گفت: نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر هر سال با برنامه ریزی مناسب در صدد تامین امنیت شهروندان است و با قانون شکنان شدیدا برخورد می کند.
وی با بیان اینکه طرحهای ناجا برای تامین امنیت و ایجاد آرامش برای شهروندان اجرا می شود، افزود: افرادی که در چهارشنبه آخرسال قانون شکنی کنند و توسط نیروی انتظامی دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می مانند.

0 نظرهای شما: