«هوانسيان» سمفونى برند را در ايران نواخت

«هوانسيان» سمفونى برند را در ايران نواخت
روزنامه ابرار اقتصادی- اولين سمينار مديريت طراحى و برندسازى در تهران برگزار شد.ايران باقدمت چندين ساله فعاليت در حوزه ماركتينگ هنوز هم به حداقل هاى استاندارد براى برند سازى دست نيافته است.
به گزارش ايلنا ،در اين سمينار و كارگاه يك روزه، اصول اوليه مديريت ديزاين برند،تبيين و راهكارهاى آن تشريح شد.نژده هوانسيان، مدرس طراحى برند در اين باره گفت:متخصصين درگير در يك بيزينس با دستيابى به فرمول هاى ديزاين و مديريت آن و با وجود قابليت هاى تخصصى و نقش كليدى آن در يك حوزه تخصصى مى توانند به توفيقات حداكثرى در ايجاد و معرفى برند خود برسند. وى افزود:يكى از مهمترين دلايل توفيق برند اپل نسبت به ساير برندها در صنايع مشابه، بكارگيرى نقش ديزاين در برندينگ است. بر اساس اين گزارش، پيش از اين مقوله برند و برندينگ زيرمجموعه علم ماركتينگ وبازاريابى به حساب مى آمد اما در دهه اخير در كشور هاى توسعه يافته،برند به عنوان يك مقوله مستقل وكرسى دانشگاهى در جهان مورد توجه است.
اين در حالى است كه متاسفانه در كشور ما هنوز هم مسولين بازرگانى و مدرسين علم بازاريابى، برند را زيرمجموعه اى از دانش خود مى دانند.برهمين اساس است كه ايران با قدمت چندين ساله فعاليت در حوزه ماركتينگ هنوز هم به حداقل هاى استاندارد براى برند سازى دست نيافته است. طراحى برند و مديريت آن به طراح ها كمك مى كند به حرفه خود درقالب يك تخصص شكل گرفته بنگرند و به گستره توانايى هاى حرفه اى خود پى ببرند.

0 نظرهای شما: