گیرنده های دیجیتالی صدا و سیما وارد بازار شد

ضرغامی در گفتگو با مهر:
گیرنده های دیجیتالی صدا و سیما وارد بازار شد
بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: در حال حاضر مشغول گذراندن دوره های آموزشی ارسال سیگنالهای دیجیتال در نقاط مختلف تهران هستیم و از یکی دو روز گذشته نیز گیرنده های دیجیتالی صدا و سیما در بازار در اختیار مردم قرار گرفته است.
عزت الله ضرغامی در گفتگو با خبرنگار مهر در بندرعباس افزود: امید است بتوانیم به تدریج تبدیل فرستنده های مراکز استانی به دیجیتال را وارد فاز عملیاتی کنیم
. رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه هر استانی که شرایط را برای رسانه ملی در امر دیجیتال شدن فراهم کند در اولویت قرار گیرد، یادآور شد: مرکز صدا و سیمای خلیج فارس نیز در این زمینه دارای اولویت و اهمیت ویژه ای است.
ضرغامی افزود: امید است در هرمزگان نیز در زمینه های مورد نیاز توسط مسئولان در کمترین زمان ممکن آماده شود تا از این طریق بتوانیم ارسال امواج را در این استان به صورت دیجیتال داشته باشیم.
رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در مبحث تبدیل فرستنده های آنالوگ به دیجیتال نسب به سایر مراکز استانی دارای اولویت و اهمیت ویژه ای است.
مراکز استانی مناسب ترین ابزار اجرای فرامین رهبری هستند
ضرغامی با اشاره به فرامین رهبری در حکم سازمانی خویش برای ابقا بر ریاست سازمان اظهار کرد: با اشاره به فرامین رهبری مبنی بر ترویج آموزه های دینی، آگاهی ، اخلاق و امید بخشی در نقش رسانه ملی، مراکز استانی مناسب ترین ابزار برای دستیابی و اجرای هر چه بهتر فرامین رهبری در این زمینه هستند.
وی ادامه داد: شبکه های استانی در برنامه های جدید رسانه ملی به عنوان یک ظرفیت و ابزار مهم در هرچه آرمانی تر شدن فرامین رهبری محسوب می شود.

0 نظرهای شما: