تردد خودروهای دولتی در غیر ساعات اداری باید ممنوع باشد

تردد خودروهای دولتی در غیر ساعات اداری باید ممنوع باشد

تبریز - خبرگزاری مهر: فرماندار سراب خواستار جلوگیری از تردد خودروهای دولتی در غیر ساعات اداری توسط نیروی انتظامی شد.
به گزارش خبرنگار مهر در سراب، محمدرضا بیرامی پیش از ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی سراب گفت: طبق دستورالعمل صادره از دولت استفاده از خودروهای دولتی در غیر ساعات اداری ممنوع است و نیروی انتظامی از تردد خودروهای دولتی در غیر ساعات اداری که فاقد برگ ماموریت اداری باشند جلوگیری خواهد کرد
فرماندار سراب از استفاده بی مورد از اینترنت در ادارات دولتی نیز انتقاد کرد و افزود: در صورتی که استفاده از اینترنت برای انجام امور اداری ضروری باشد باید اتاق مجزایی برای آن در نظر گرفت .
بیرامی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی "آزمون" محسوب می شود، اظهار داشت: مهمترین کار این است که مسئولان در فرصت فراهم شده برای خود از آزمون امانتداری سالم بیرون بیایند .
بیرامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی ادارت به نامه های ارجاعی از سوی ریاست جمهو ری خاطر نشان کرد: هیچ نامه ای نباید بی جواب بماند و مدیران ادارات موظفند در حد توان مشکلات مطرح شده در نامه ها را حل و فصل کنند و اگر به مانع قانونی برخوردند به صورت مکتوب پاسخ دهند .
مجید نصیرپور نماینده سراب نیز در این جلسه گفت: در نظام اسلامی تکیه بر القاب و عناوین موضوعیت ندارد و موجب انحراف است بلکه باید از فرصت به دست آمده در جهت کارهای مثبت استفاده کرد.
وی نیاز کنونی جامعه را حرکت در مسیر وحدت و همدلی دانست و اظهار داشت: همه ما باید سعه صدر و قدرت تحمل خود را بالا ببریم و نباید با تصمیمات غلط و نادرست و ایجاد حیف و میل برای مردم هزینه ساز شویم.
وی جابجایی در مدیریتها را امری پذیرفته شده دانست و تاکید کرد: جابجایی باعث ظهور افکار جدید می شود.
در پایان جلسه فرماندار سراب مهدی بنی فاطمه را به عنوان بخشدار مرکزی سراب معرفی کرد و از خدمات 11ساله مروت صبوری بخشدار سابق قدردانی کرد. بخشدار جدید سراب رئیس شورای اسلامی شهر سراب است.

0 نظرهای شما: