كميته دختران جوان تشكيل شد

كميته دختران جوان تشكيل شد
معاون مركز امور زنان و خانواده‌:
كميته به منظور ايجاد نشاط ميان دختران جوان تشكيل شده است

1388/12/02 02-21-2010 10:47:18
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - زنان
اولين نشست هم انديشي اعضاي كميته دختران جوان عصر روز گذشته در محل مركز امور زنان و خانواده‌ نهاد رياست جمهوري با حضور معاون امور اجتماعي و توسعه مشاركت‌هاي مردمي اين مركز و جمعي از دختران دانشجو برپا شد
. به گزارش خبرنگار «زنان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فريبا سوري ـ معاون امور اجتماعي و توسعه مشاركت‌هاي مردمي مركز امور زنان و خانواده ‌ـ هدف از تشكيل اين كميته را چنين توصيف كرد: بر اساس دستور رييس جمهوري مركز موظف شد، اقداماتي براي ايجاد نشاط ميان دختران جوان صورت دهد و تشكيل اين كميته در راستاي تحقق همين امر است.
وي با بيان اين كه در گام نخست تعدادي از دختران دانشجو از سراسر كشور به كميته دعوت شده‌اند، اظهار كرد: اين دختران در قالب گروه‌هاي 40 نفره در نخستين دور نشست‌هاي كميته كه به هم انديشي و گردآوري نظرات آنان درباره راهكارهاي ايجاد نشاط ميان دختران جوان اختصاص دارد، شركت مي‌كنند و در گام دوم بررسي پيشنهادات مطرح شده در دستور كار دور دوم نشست‌ها قرار خواهد گرفت.
وي ادامه داد: در ادامه اين روند كليه اعضا در قالب كارگروه‌هاي تخصصي به بررسي راهكارهاي ايجاد نشاط در ميان دختران جوان مي‌پردازند.
سوري با تاكيد بر اين كه در فاز نخست عده‌اي از دختران دانشجوي 18 تا 25 ساله به عضويت كميته درآمده‌اند، گفت: نمايندگان ديگر اقشار دختران جوان در فاز دوم به كميته خواهند پيوست.
وي درباره نحوه انتخاب اعضاي كميته يادآور شد: اين دختران هم از ميان فعالان تشكل‌هاي دانشجويي و هم از ميان قشري كه در قالب تشكل‌ها فعاليت نمي‌كنند، به صورت رندوم انتخاب و به كميته دعوت شده‌اند.

0 نظرهای شما: