اخذ مجوز جمع‌آوري معتادان پرخطر در پايتخت

سردار رجب‌زاده خبرداد:
اخذ مجوز جمع‌آوري معتادان پرخطر در پايتخت
راه‌اندازي مركز ترك اعتياد معتادان پرخطر با ظرفيت يك‌هزار نفر
1388/12/02 02-21-2010 12:28:07 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - حوادث
فرمانده سابق انتظامي تهران بزرگ در آخرين حضور خود در بين خبرنگاران از اخذ مجوز جمع‌آوري معتادان پرخطر در پايتخت خبر داد
. به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سردار رجب‌زاده امروز در حاشيه مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر آخرين اقدامات صورت گرفته در رابطه با اخذ مجوز براي جمع‌آوري معتادان پرخطر اظهار كرد: در حال حاضر مجوز لازم براي جمع‌آوري معتادان پرخطر در تهران اخذ و مركز ترك اعتياد معتادان پرخطر هم راه‌اندازي شده است.
وي ادامه داد: اين مركز با سرمايه‌گذاري 200 ميليوني شهرداري تهران آماده شده و از اين پس معتادان پرخطر بعد از جم‌ آوري به اين مكان منتقل خواهند شد كه اين محل از 10 بهمن ماه فعال شده و ظرفيت هزار نفر را دارد.
فرمانده سابق انتظامي تهران بزرگ اظهار اميدواري كرد: تفاهم‌نامه امضا شده با شهرداري مبني بر ايجاد سه هزار شغل براي معتادان و بيمه اين افراد پس از ترك اعتياد هم اجرايي شود.
وي تصريح كرد: در حال حاضر مشكلي در رابطه با جمع‌آوري معتادان پرخطر در پايتخت وجود ندارد و تاكنون براي اخذ اين مجوز تعللي در اجراي اين طرح ايجاد شده بود.
سردار رجب‌زاده در ادامه پاكسازي 63 نقطه جرم‌خيز، حفظ كرامت مردم در كلانتري‌ها با ارائه آموزش‌هاي لازم، تغيير دكوراسيون كلانتري‌ها و استقرار ايستگاه‌هاي پليس و همچنين اجراي طرح ساماندهي موتورسيكلت سواران را از جمله اقدامات صورت گرفته در زمان تصدي خود در فرماندهي انتظامي تهران بزرگ عنوان كرد.
وي ادامه داد: اگر اتفاقي در پايتخت رخ مي‌داد، آن شب به راحتي نمي‌خوابيدم و تمام تلاشم را براي كشف و يا دستگيري افراد انجام مي‌دادم.
فرمانده سابق انتظامي تهران بزرگ با بيان اين كه آنچه در توانم بود در اين مدت انجام دادم، ادامه داد: حوادث اخير بيشتر نيروهاي ما را درگير كرد كه در اين راستا اعتراف مي‌كنم تا حدودي طرح‌هاي موردنظرمان را نتوانستيم به صورت كامل اجرا كنيم.
وي در ادامه افزود: آنجايي كه نتوانستم كاري را انجام دهم به بزرگي خود ببخشيد، اما چيزي را در اين رابطه كم نگذاشتم و اگر كاستي‌هايي هم در خدمات بود، به خاطر مشكلات و امكانات بود. چون پليس به تنهايي نمي‌تواند تصميم بگيرد و طرحي را اجرا كند در حالي كه براي انجام اين طرح‌ها بايد با سازمان‌هاي ديگر هماهنگ شد كه اين موضوع زمان‌بر است در نتيجه طرحي كه در يك برهه از زمان بايد انجام مي‌شد به تاخير مي‌افتاد و اثر خود را از دست مي‌داد.
به گزارش خبرنگار ايسنا، سردار رجب زاده در پايان از خبرنگاران و رسانه‌ها هم طلب بخشش و عذرخواهي كرد.

0 نظرهای شما: