تأکید استاندار بر ضرورت مبارزه با تمامی عوامل بیماری زا در قم

در شورای سلامت مطرح شد:
تأکید استاندار بر ضرورت مبارزه با تمامی عوامل بیماری زا در قم
قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم بر ضرورت مبارزه با مشکلاتی چون عوامل بیماری زا که تهدید عمومی محسوب می‌شود، تأکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور عصر یکشنبه در شورای سلامت استان قم اظهار داشت: باید کلیه عواملی که تهدید عمومی محسوب می‌شود شناسایی و در جلسه شورای اداری استان جهت بررسی و رسیدگی مطرح شود.
وی به ضرورت اجرای طرح گوشت خنک شده در شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: اجرای این طرح در سطح استان بسیار ضروری است و با توجه به اینکه اجرای طرح یاد شده با سلامت امنیت غذایی مردم در ارتباط است باید رسانه‌های تأثیرگذار به نهادینه کردن فرهنگ استفاده از گوشت خنک شده بپردازند و جهت آگاهی مردم نسبت به مزیت‌های استفاده از این طرح اقدام کنند.
موسی‌پور با بیان اینکه برخی از مردم با باورهای غلط که در جامعه وجود دارد گوشت خنک شده را گوشت‌ یخ‌زده می‌پندارند، اظهار داشت: رسانه‌های گروهی باید با اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی مناسب و صحیح به تبیین مزایای استفاده از گوشت‌های خنک شده در جامعه بپردازند.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ارتقای سطح سلامت و بهداشت عمومی در بخش‌ها و روستاهای استان پرداخت و بیان داشت: مبارزه با عوامل بیماری‌‌زا در مناطق محروم و روستاهای استان قم باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد.
وی افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده، این طرح باید به صورت جدی در بعد از پایان تعطیلات نوروزی از پانزدهم فروردین‌ماه در سطح شهر قم اجرایی و عملیاتی شود.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۹:۳۵ , ۱۳۸۸/۱۲/۱۶

0 نظرهای شما: