جنجال و هیاهوی دوباره در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

توقف بازی و اعتراض به داوری

جنجال و هیاهوی دوباره در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

مرادی اخراج شد

اعتراض مربیان و سرپرست تیم صبای قم به نحوه قضاوت داور دیدار این تیم برابر راه آهن شهرری به سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) سرایت کرد تا بازهم تماشاگران قمی جنجال ساز شوند. به گزارش خبرنگار مهر، قضاوت داوران در دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر از تهران تا قم صدای اعتراض تیم‌های بازنده را درآورده است. در شهر قم علیرضا فغانی سیبل اعتراض مربیان، بازیکنان، هواداران و ... تیم صبا بود. آنها معتقد بودند پنالتی تیم‌شان نادیده گرفته شده و در عین حال به تیم میهمان لطف شده است. اما حواشی این بازی پر حاشیه به شرح زیر است:
* پس از آنکه در دقیقه 57 داور از اعلام پنالتی به سود تیم صبای قم خودداری کرد و تنها چند ثانیه بعد به سود تیم میهمان اعلام پنالتی و دروازه بان تیم قمی را اخراج کرد، سیل شعار و اعتراض هواداران تیم میزبان به سمت داور روانه شد. آنها اعتراض می کردند و شعار می دادند و فغانی را عامل ناکامی تیم‌شان می دانستند.
* از این به بعد تماشاگران و نیمکت نشینان صبا نسبت به سوت‌های فغانی حساس شده بودند و با هر سوت او واکنش نشان می دادند. به دنبال این اعتراض‌ها عباس مرادی، سرپرست تیم صبای قم از زمین اخراج شد.
* در دقیقه 85 این بازی کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به نشانه اعتراض به تصمیمات داور بازیکنان خود را از زمین بیرون کشید و حتی بازی برای دقایقی متوقف شد.
* تماشاگران معترض تیم صبای قم در پایان مسابقه، اعتراض خود را به علیرضا فغانی و کمک‌هایش ابراز داشتند که در نهایت با دخالت نیروهای انتظامی و حراست ورزشگاه متفرق شدند.
* ورزشگاه یادگار امام قم در لیگ نهم بارها شاهد اعتراض و درگیریهایی بین تماشاگران، تیم حریف و داوران بوده است که نمونه بارز آن جنجال های دیدار صبا و سپاهان بود.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۸:۲۶ , ۱۳۸۸/۱۲/۱۵

0 نظرهای شما: