کاهش سهمیه بنزین از 80 به 60 لیتر

رویانیان اعلام کرد:
کاهش سهمیه بنزین از 80 به 60 لیتر
سهمیه بنزین عید 80 لیتر است
رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور گفت: سهمیه بنزین سال 89 سه سهمیه 60 لیتری بود که برای آسایش مردم در نوروز 80 لیتر به آن اضافه کردیم.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رویانیان امروز شنبه در حاشیه همایش تندیس فداکاری با تاکید بر اینکه بنزین عید امسال 80 لیتر است نه 20 لیتر ‌گفت: افزایش یا کاهش میزان سهمیه بنزین سال 89 بستگی به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها دارد.
رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور با تاکید بر اینکه سهمیه بنزین عید 80 لیتر است،‌ گفت: برخی رسانه‌ها در مورد سهمیه عید اشتباه برداشت کردند.
وی با تاکید بر اینکه طبق قانون سهمیه سال 89 باید نسبت به سال 88 کمتر باشد، گفت: نمی‌خواستیم مردم دچار نگرانی شوند و به همین دلیل برای جلوگیری از سودجویی برخی از افراد، سهمیه ‌ای را اعلام کردیم که حداقل مشکل پیش آید.
رویانیان گفت: سهمیه بهار89 سه سهمیه 60 لیتری بود و برای آسایش مردم 80 لیتر را هم برای ایام عید اضافه کردیم، اما متاسفانه برخی از رسانه‌ها با این استدلال که سهمیه سه دوره 80 لیتری است، بنزین عید را 20 لیتر اعلام کردند در حالی که این برداشت اشتباه بود.
رئیس ستاد مدیریت سوخت اضافه کرد: برنامه کاهش سهمیه از 80 لیتر به 60 لیتر در سال 89 طبق قانون بوده اما در سال 89 از این میزان کمتر نخواهد شد و حتی امکان بیشتر شدن سهمیه هم وجود دارد. تاریخ انتشار، تهران: ۱۲:۳۵ , ۱۳۸۸/۱۲/۱۵

0 نظرهای شما: