بابت قراردادم از فدراسيون حقم را مي‌خواهم

بابت قراردادم از فدراسيون حقم را مي‌خواهم
دايي در گفت‌وگو با ايسنا:
قبل از فيفا به كميته انضباطي شكايت كرده‌ام
فدراسيون پول البسه‌ها را هم پرداخت نكرده‌ است
1388/12/19 03-10-2010 13:38:44 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قبل از آن كه به فيفا شكايت كنم از كميته انضباطي فدراسيون خواسته‌ام تا درباره طلبم بابت قرارداد سه ساله مربي‌گري با فدراسيون فوتبال راي صادر كند.
علي دايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا درباره طلبش از فدراسيون فوتبال توضيح داد: طلبي كه به خاطر آن اقداماتي انجام داده‌ام و وكيلم در حال حاضر پيگير اوضاع است مربوط به قرارداد مربي‌گري سه ساله‌ام با فدراسيون است. اين قرارداد كاملا شفاف و موجود است. مسوولان فدراسيون پس از يك سال و هشت روز من را از كادر فني تيم ملي اخراج كردند و طبيعتا من هم بايد حق و حقوقم را بگيرم. متاسفانه مسوولان فدراسيون تاكنون هيچ اقدامي در اين باره نكرده‌اند و من هم وكيلم را مامور گرفتن طلبم كردم.
دايي گفت: دوست نداشتم موضوع به رسانه‌ها كشيده شود، در ابتدا از در دوستي وارد شدم اما متاسفانه مسوولان فدراسيون اقدامي نكردند و مجبور شدم پيش از آن كه از فدراسيون به فيفا شكايت كنم موضوع را از طريق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال پيگيري كنم و اگر نتيجه نداد سپس وارد مرحله بعدي و شكايت به فيفا شوم. ان‌شاءالله كه كميته انضباطي فدراسيون در كمال انصاف و عدالت، راي درستي را در اين باره صادر كند.
دايي در ادامه به ايسنا گفت: مفاد قرارداد من با فدراسيون مشخص است. در اين قرارداد سه ساله تنها مبلغ سال‌هاي بعد مشخص نشده بود و قرار بود در پايان هر سال صحبت‌هايي انجام شود و بر اساس تعامل طرفين مبلغي در نظر گرفته شود. حتي مسوولان فدراسيون هم بارها مصاحبه كرده و گفته‌اند قراردادمان با دايي سه ساله است. اما وقتي من را اخراج كردند خود به خود پيش‌شرط‌هاي توافق براي سال‌هاي بعد را از بين بردند.
دايي همچنين در پاسخ به اين سوال كه پس طلب شما از فدراسيون فوتبال مربوط به فروش لباس‌هاي ورزشي توليدي‌تان نبوده است به ايسنا گفت: آن موضوع هيچ ربطي به قرارداد مربي‌گري‌ام با فدراسيون ندارد. مسوولان فدراسيون براي خريد البسه ورزشي از شركت توليدي كه چند نفر سهام‌داران آن هستند و من هم يكي از آنها هستم، نامه‌نگاري‌هايي كردند، آنها خريد‌شان را انجام دادند و بايد پولش را هم پرداخت كنند. آنها گفتند در اولين فرصت اين پول را پرداخت مي‌كنند، البته هنوز آن را به طور كامل پرداخت نكرده‌اند. از اين بابت هم از فدراسيون طلب داريم.
سرمربي تيم پرسپوليس در ادامه گفت‌وگو پيرامون بازي جمعه تيمش مقابل ملوان بندرانزلي اظهار كرد: خوشبختانه تمرين‌هاي خوبي را پيش از اين بازي انجام داديم. اما متاسفانه هادي نوروزي را به دليل سه اخطاره بودن و برخي بازيكنان از جمله ميثاق معمارزاده را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. مابقي بچه‌ها كاملا آماده هستند.
وي در ارزيابي‌اش از تيم ملوان نيز گفت: بازي سختي برابر آنها در انزلي خواهيم داشت. ملوان سه هفته‌اي است كه خوب نتيجه نمي‌گيرد و اين حساسيت‌هاي بازي با آنها را بيشتر مي‌كند، به خصوص آن كه بايد مقابل تماشاگرانشان به ميدان برويم، هدف ما در اين بازي و تمام بازي‌هاي آينده ليگ پيروزي است و ما براي نزديك شدن به صدر جدول در هر بازي فقط برد مي‌خواهيم.
دايي در پاسخ به اين سوال كه حضور مهرداد اولادي، بازيكن سال‌هاي پيش پرسپوليس در تيم ملوان راچقدر در اين بازي موثر مي‌دانيد، تصريح كرد: اولادي مطمئنا جز بازيكنان خوب كشورمان است. او يكي از بهترين مهاجمان فوتبال ايران بوده كه پتانسيل بالايي دارد و مي‌تواند از بهترين‌هاي ليگ هم بشود. ما با كمال احترامي كه به او و ساير بازيكنان تيم ملوان مي‌گذاريم، تلاش مي‌كنيم تيم‌شان را شكست دهيم و كاري به گذشته‌ها نداريم.

0 نظرهای شما: