انصاري: دولت اجراي هدفمندكردن يارانه‌ها را به دليل دشواري‌هاي آن متوقف مي‌كند


ابراز بي‌اطلاعي از ستادي عليه هدفمندسازي يارانه‌ها


انصاري: دولت اجراي هدفمندكردن يارانه‌ها

را به دليل دشواري‌هاي آن متوقف مي‌كند



در ارتباط با اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها گزارشي از سوي دولت به مجلس داده نشده است/ دولت تصور مي‌كرد كه اجراي چنين قانوني ساده است/زمان لازم است كه زمينه سازي‌هاي لازم جهت اجراي اين قانون فراهم شود.


ایلنا- : عضو كميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي پيش‌بيني كرد كه دولت در مقام اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها با دشوراي‌هايي مواجه مي‌شود كه در نتيجه آن ناگزير از متوقف كردن اجراي اين قانون خواهد شد.
جمشيد انصاري نماينده زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در ارتباط با اظهارات احمدي‌نژاد در مورد فعاليت‌هاي ستادي عليه اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: اگر احمدي‌نژاد ادعاي وجود چنين ستادي را دارد، بايد مشخصات آن را نيز ارائه دهد و فعاليت‌هاي اين ستاد و همچنين افراد فعال در آن را نيز آشكار كند. به گفته وي، تا كنون دولت گزارشي از نحوه با اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها به مجلس نداده است، اما گفته شده است كه اين قانون از شش ماه دوم سال اجرا مي‌شود.
اين نماينده مجلس با تاكيد بر اينكه با گذشت زمان، پيچيدگي‌ها و دشوراي‌هاي اين قانون بيش‌تر مشخص مي‌شود، خاطرنشان كرد: ابتدا دولت تصور مي‌كرد كه اجراي چنين قانوني ساده است. به گونه‌اي كه از يك سو قيمت‌ها افزايش يابد و از سوي ديگر از منابع حاصل از افزايش قيمت‌ها كمك‌هايي به مردم ارائه شود. انصاري تاكيد كرد كه دولت در حال حاضر متوجه شده كه اجراي اين قانون پيچيده است و در مقام اجراي اين قانون با مشكلات بيشتري مواجه خواهد شد.
از اين رو مي‌توان پيش بيني كرد كه پس از يكي يا دو مرتبه پرداخت‌هاي جبراني به مردم، به دليل دشوراي‌هاي اجراي اين قانون، دولت ادامه كار را متوقف مي‌كند. پايان پيام
1389/5/17 - 10:14:33

0 نظرهای شما: