روسیه را من اداره نمی کنم

پوتین:
روسیه را من اداره نمی کنم ،
مدودف کارش را بلد است
نخست وزیر روسیه در گفتگویی اعلام کرد: صحبت از اینکه من به اداره امور کشور ادامه می دهم مهملات محض است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از argumenti.ru، ولادیمیر پوتین که در حال سفر در امتداد جاده فدرال "آمور" در نزدیکی چیتا (در مرز چین) بود در جمع خبرنگاران گفت: "صحبت از اینکه من به اداره امور کشور ادامه می دهم مهملات محض است".
وی گفت : از پرداختن به سیاست خارجی خسته شده ام و در ضمن باید درک شود که سیاست خارجی به اندازه سیاست داخلی مهم است. دیمیتری مدودف کار خود را با کیفیت انجام می دهد. چرا باید وارد این زمینه شد؟ این که یک سرگرمی نیست.
نخست وزیر روسیه در ادامه افزود: من مشکلی مشاهده نمی کنم که مایه نگرانی و ناراحتی باشد. رئیس جمهوری کار خود را خوب و موزون انجام می دهد.
پوتین با اعلام اینکه اغلب با مدودف تلفنی صحبت می کند و آنها می توانند مشورت کنند اضافه می کند: "ما اغلب با هم ملاقات می کنیم، بحث می کنیم، مسائل را در شورای امنیت تنظیم می کنیم، ولی تصمیم نهایی همیشه با رئیس جمهور است".
تاریخ انتشار، تهران: ۱۶:۵۴ , ۱۳۸۹/۰۶/۰۹

0 نظرهای شما: