رضا عنایتی: من در اصفهان محبوب هستم

در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا

رضا عنایتی: من در اصفهان محبوب هستم

من برای موفقیت تیم هر کاری از دستم برمی آمد انجام دادم. از جان مایه گذاشتم و تا آخرین حد ممکن برای سپاهان دویدم. ولی فکر کنم گل چهارم همه چیز را خراب کرد.
ایلنا- : رضا عنایتی شب تلخی را مقابل استقلال پشت سر گذاشت. او معتقد است تا پیش از به ثمر رساندن گل به خودی، با تمام وجود برای سپاهان بازی کرده بود و تنها روی یک اتفاق دروازه تیمش را گشوده است :«از این باخت به شدت ناراحت هستم چون فکر می کنم مستحق شکست نبودیم.» عنایتی یک روز بعد از شکست مقابل استقلال در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا حرفهای زیادی برای گفتن دارد. ابتدا از گلی شروع کنید که به اشتباه وارد دروازه سپاهان کردید. آن را پای بدشانسی می گذارید؟ بله. من برای موفقیت تیم هر کاری از دستم برمی آمد انجام دادم. از جان مایه گذاشتم و تا آخرین حد ممکن برای سپاهان دویدم. ولی فکر کنم گل چهارم همه چیز را خراب کرد. متاسفانه به نام من ثبت شد که البته درست هم بود. این عجیب ترین گلی بود که ما خوردیم. توپ به طور اتفاقی از خط گذشت. برهانی تکل زد و با پای من برخورد کرد که وارد دروازه خودمان شد. باز هم می گویم، این عجیب ترین گلی بود که در چند سال اخیر به ثمر رسیده. از این باخت به شدت ناراحتم چون باید برنده می شدیم. بعد از اتفاقات بازی پاس همدان و شعارهایی که علیه تو دادند، فکر نمی کنی این گل به خودی طرفداران سپاهان را علیه تو کند؟ یکسری می گویند رضا عنایتی در اصفهان محبوب نیست ولی دروغ می گویند. اتفاقا من در اصفهان محبوب هستم. اتفاقات بازی پاس همدان از پیش تعیین شده بود. وقتی اولین توپم را گرفتم، علیه من شعار دادند. همین مسئله گویای همه چیز است. ظاهرا آنها توقعات زیادی از تو دارند. نمی دانم چرا هرجا می روم از من توقع دارند شق القمر کنم. فصل گذشته در استقلال هم شرایط همینطور بود. متاسفانه از من توقع بسیار بالایی وجود دارد. تماشاگران استقلال با تو رفتاری خوبی داشتند، درست برعکس خسرو حیدری. آنها هیچ چیزی به من نگفتند چون می دانستند دوست داشتم دوباره در استقلال بازی کنم. هیچ شعاری علیه من داده نشد. ولی متاسفانه هر وقت خسرو حیدری صاحب توپ می شد طرفداران او را هو می کردند. این نشان می داد آنها هنوز جدایی خسرو را فراموش نکرده اند. ولی به نظر من این جدایی ها در فوتبال حرفه ای وجود دارد. با امیر قلعه نویی هم رفتار مناسبی نشد. شعار علیه او بی معرفتی بود. امیر قلعه نویی چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری برای استقلال خیلی زحمت کشیده. نباید با او چنین رفتاری می شد. درباره بازی حرفی برای گفتن مانده؟ بازی بسیار خوبی بود که ما مستحق باخت نبودیم. در نیمه دوم سه برابر استقلال موقعیت از دست دادیم. این جزو معدود بازی های استقلال در پنج شش سال اخیر بود که هر چه زدند رفت توی گل. در حالی که تیم ما غیر از سه گلی که زد، چندین و چند موقعیت گل هم داشت.

1389/6/6 - 14:03 کد خبر : 144643

0 نظرهای شما: