گروگان‌هاي يك شركت هرمي آزاد شدند

با اقدام به‌ موقع وزارت اطلاعات؛

گروگان‌هاي يك شركت هرمي آزاد شدند

خبرگزاري فارس: مأموران امنيتي موفق شدند علاوه بر دستگيري 10 نفر از اعضاي اين شركت هرمي، 10 نفر از گروگان‌ها را آزاد كنند. اعضاي اين شركت هرمي ابتدا مدارك تحصيلي و شناسايي را گرو مي‌گرفتند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس،‌ اين دفتر از بقاياي شركت‌ هرمي كوئست است و اعضاي آن از نيز افراد شاخه ح - غ تاپ ليدر كوئستي‌ها است.
اين دفتر كه در تهرانپارس قرار داشت، ظهر ديروز با اقدام به موقع مأموران وزارت اطلاعات شناسايي و منهدم شد، اين دفتر كه به صورت يك يگان نظامي اداره مي‌شده و در واقع يك بازداشتگاه براي نگهداري گروگان‌ها بوده است.
اعضاي اين شركت افراد جوياي كار شهرستاني را به بهانه استخدام در وزارت نفت و پتروشيمي از شهرستان به تهران دعوت مي‌كردند، ابتدا مدارك تحصيلي و شناسايي متقاضيان را دريافت كرده و سپس آنان را گروگان مي‌گرفتند.
افراد گروگان گرفته شده مجبور بودند تا به اين وسيله، در شركت هرمي عضو شوند، اين گروگانگيران اقتصادي پس از به گروگان گرفتن افراد آنان را مجبور به همكاري كرده و از خانواده‌هاي اين افراد مي‌خواستند تا براي آزادي و حل مشكل فرزندشان مبالغ هنگفتي را پرداخت كنند.
شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت شركت‌هاي هرمي به وزارت اطلاعات اطلاع دهند تا اقدامات لازم براي برخورد با شركت‌هاي هرمي انجام شود.

0 نظرهای شما: