رويكرد جديد وزارت اطلاعات حالت تهاجمي است

وزير اطلاعات در گفتگو با فارس:

رويكرد جديد وزارت اطلاعات حالت تهاجمي است

خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات گفت: ما يك تحول جدي را در وزارت اطلاعات به وجود آورديم و با سرمايه سنگين اطلاعاتي كه در اختيار داريم اين وزارتخانه را از حالت انفعال بيرون آورده و حالت تهاجمي پيدا كرد كه در واقع اين رويكرد جديد ما بود.
حجت الاسلام حيدر مصلحي در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به آغاز هفته دولت در خصوص عملكرد گذشته وزارت اطلاعات در زمينه امنيتي و اطلاعاتي، با تأكيد بر اينكه از حالت انفعال بيرون آمدن نياز به زمينه‌سازي دارد، تصريح‌كرد: زمينه‌سازي‌هاي اين اقدام ايجاد شده و اين روحيه و فضاي تهاجم به وجود آمد و موفقيت‌هايي كه در اين مدت وزارت اطلاعات داشته بيانگر به وجود آمدن اين روحيه است كه مايه مسرت و خوشحالي است.
وزير اطلاعات در پاسخ به اين سؤال كه برنامه‌هاي آينده وزارت اطلاعات براي مقابله با تحركات دشمن براي بر هم زدن امنيت داخلي چيست، ادامه‌داد: تحركات دشمن تحركاتي نيست كه بتواند به نتيجه برسد چراكه دشمن ملت ايران را نشناخته و مردم ما به دنبال ارزش‌هاي خود، همه هستي‌اش را مي‌گذارد و در موقعيت‌هاي مختلف اين را نشان داده است.
وي گفت: اگر برخي مواقع ملت به دنبال يكسري جريانات رفته است به دليل فضاسازي‌هايي است كه عده‌اي با نفاق دروني، فضاي ارزشي از خود نشان دادند و ملت فكر كرد كه آنها در مسير ارزشي قرار دارند.
مصلحي در پايان خاطر‌نشان‌كرد: ما با رويكردي كه در وزارت اطلاعات داريم و همچنين اشرافيت و كنترل خوبي كه بر فعاليت‌هاي مختلف سرويس‌هاي اطلاعاتي انجام مي‌دهيم حركت‌هاي دشمنان را تاكنون خنثي كرده و در آينده نيز خنثي مي‌كنيم و آنها نمي‌توانند كاري را از پيش ببرند.

0 نظرهای شما: