ابراز نگراني رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس از سمت جديد مشائي

ابراز نگراني رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس
از سمت جديد مشائي

خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي از انتصاب رحيم مشائي به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهوري در امور خاورميانه ابراز نگراني كرد.
به گزارش گروه "فضاي مجازي "‌خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري مهر،‌ رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از نگرانيهاي موجود در اعضاي اين كميسيون در زمينه انتصاب رحيم مشايي به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهوري در امور خاورميانه خبر داد.
علاء الدين بروجردي صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي استان لرستان در پاسخ به سئوالي پيرامون انتصاب مشايي به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهوري در امور خاورميانه، اظهار داشت: نگراني كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در اين زمينه به دليل تعدد مشاغل و عدم تخصص رئيس دفتر رئيس جمهوري است.
وي با تاكيد بر اينكه انتخاب نمايندگان ويژه در دنيا حق رئيس جمهوري و امري متداول است، يادآور شد: ولي در مورد اسفنديار رحيم مشايي بحثي كه در كميسيون امنيت ملي مطرح شده است اين بود كه افرادي به اين مسئوليت ها منصوب شوند كه در اين زمينه تخصص داشته باشند.
نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي با طرح اين سئوال كه "مگر انسان در 24 ساعت چقدر زمان دارد كه به همه امور بپردازد "، خاطر نشان كرد: تعدد كارهاي مشائي اين نگراني را ايجاد كرده است كه وي نتواند اين مسئوليت را انجام دهد.
بروجردي همچنين در مورد برخي اظهارات مشايي پيرامون مكتب ايراني نيز در سخنان كوتاهي يادآور شد: ما هر چه داريم از مكتب اسلام است و اگر امروز ايران در دنيا عزيز است متاثر از مكتب اسلام است.

0 نظرهای شما: