توقف استقلال، پيروزي سپاهان و شكست استيل‌آذين

هفته ششم ليگ برتر فوتبال

توقف استقلال، پيروزي سپاهان و شكست استيل‌آذين

خبرگزاري فارس: هفته ششم ليگ برتر فوتبال،‌ يكشنبه شب با انجام 4 ديدار در شهرهاي مختلف آغاز شد.



به گزارش خبرگزاري فارس، در اين ديدارها كه به طور همزمان از ساعت 21:30 آغاز شد، استقلال در ورزشگاه آزادي نتوانست نفت تهران را شكست دهد و با تساوي بدون گل متوقف شد و شايد بايد كسب اين يك امتياز را نيز مديون دروازه بان خود باشد. اين ديدار در حضور بيش از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد و تلاش دو تيم براي باز كردن دروازه ها بي نتيجه بود. قضاوت اين مسابقه بر عهده محمود رفيعي بود كه به ايمان مبعلي و جواد شيرزاد از استقلال و سيامك كوروشي از نفت تهران كارت زرد نشان داد.
تركيب استقلال: محمد محمدي، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، مهدي اميرآبادي، جواد شيرزاد (58 - ريكاردو)، ايمان مبعلي، ميلاد ميداودي، فرزاد آشوبي، فيليپه آلوز دسوزا (67 - كيانوش رحمتي)، آندره لوئيز (86 - بيژن كوشكي)، آرش برهاني سرمربي: پرويز مظلومي
تركيب نفت تهران: حسين آشنا، حميدرضا فتحي، مارسيو خوزه، محمدحسين مهرآزما، مهدي محمدزاده (70 - حسين اماميان)، سيامك كوروشي، عليرضا عزتي، مرتضي ايزدي،‌ اكبر صغيري (85 - مهدي رفيعي)، بهمن طهماسبي (74 - امين نيك نهاد)، فريد مجيد غضبان سرمربي: حسين فركي
در اصفهان تيم سپاهان كه فصل را بسيار ضعيف آغاز كرد، به مصاف پاس همدان متحول شده رفت و در حالي كه بازي با تساوي در حال اتمام بود،‌ مدافعي كه چندي پيش قرار بود از سپاهان اخراج شود،‌ با گلزني خود تيم قلعه نويي را به هر سه امتياز رساند. اين ديدار در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد. براي سپاهان در اين ديدار ابراهيم توره در دقيقه 37 و محسن بنگر در دقيقه 2+90 گلزني كردند و تك گل پاس را نيز اكمل هولماتف در دقيقه 81 وارد دروازه سپاهان كرد. داور اين ديدار هدايت ممبيني بود. وي از سپاهان به بنگر و از پاس به روزبه شاه علي دوست و ابراهيم خسروي كارت زرد نشان داد.
مس كرمان نيز كه فصل را خوب آغاز نكرد،‌ به دومين پيروزي خود رسيد و اين بار فولاد خوزستان را شكست داد. اين ديدار در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان در حضور 4 هزار تماشاگر برگزار شد. شاگردان مرفاوي در اين ديدار به دنبال دومين پيروزي خود در ليگ برتر بودند و توانستند در دقيقه 4 توسط محمد منصوري به تك گل بازي دست يابند و مس با همين نتيجه برابر فولاد به برتري رسيد. قضاوت اين ديدار بر عهده سعيد مظفري‌زاده بود. وي به كريم شاهوردي از فولاد و مصطفي سيفي و ادينهو از مس كارت زرد نشان داد و رضا نوروزي، بازيكن فولاد را در دقيقه 87 با نشان دادن كارت زرد دوم از زمين بازي اخراج كرد.
در چهارمين ديدار يكشنبه نيز استيل آذين كه اخيرا علي كريمي را اخراج كرده است، در ادامه روند ناكامي هاي خود اين بار مغلوب پيكان قزوين شد. اين ديدار در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين و در حضور 5 هزار تماشاگر قزويني برگزار شد كه در نهايت با پيروزي 3 بر يك پيكاني‌ها به پايان رسيد تا اين تيم در پايان هفته ششم فصل دهم نخستين پيروزي‌اش را مقابل تماشاگرانش جشن بگيرد. گل‌هاي پيكان توسط عليرضا عباسفرد در دقيقه 37 و امير ميربزرگي در دقايق 48 و 52 به ثمر رسيد و تك گل استيل‌آذين را سياوش اكبرپور در دقيقه 11 وارد دروازه پيكان كرد تا استيل‌آذين در چهارمين هفته پياپي نيز رنگ پيروزي را به خود نبيند. احمد صالحي داور اين ديدار به اسماعيل نظر از استيل‌آذين و علي قرباني از پيكان كارت زرد نشان داد. ساير ديدارهاي هفته ششم امشب(دوشنبه) برگزار مي شود كه در مهم ترين بازي ها صنعت نفت آبادان ميزبان ذوب آهن اصفهان است و پرسپوليس در تهران با شاهين بوشهر روبرو مي شود.

0 نظرهای شما: