كميته استيناف فدراسيون فوتبال هيچ حقي به دايي نداد


راي قابل پيش بيني صادر شد كميته استيناف

فدراسيون فوتبال هيچ حقي به دايي نداد

پيش بيني مي شود دايي بر گرفتن آنچه حق و حقوق از دست رفته اش مي داند ، اصرار كند و پرونده شكايت از فدراسيون فوتبال را به فيفا ببرد.


ايلنا - : كميته استيناف فدراسيون فوتبال همانگونه كه علي دايي پيش بيني كرده بود ،در راي پرونده شكايت او از فدراسيون ‏، حق را به فدراسيون داد.
به گزارش اسيلنا به نقل از وب سايت فدراسيون فوتبال کمیته استیناف پس از بررسی مفاد قرارداد فیمابین فدراسیون فوتبال و علی دایی در تاریخ 1/1/87 و متمم های تنظیم شده و صرف نظر از اظهارات وکیل علی دایی در جلسه دادرسی که در تاریخ 18/5/89 برگزار شد و با عنایت به اظهارات طرفین با توجه به لوایح ارائه شده و صورت جلسات دادرسی ضبط شده در این پرونده ، دادنامه ارائه شده را در خور نقض دانسته، چرا که قطع نظر از این که توافق طرفین در ادامه قرارداد و منوط بر توافق مالی در سال دوم است مقید به دلیل نیست و هیچ گونه دلیل و مدرکی که حکایت از توافق بر حقوق مالی نماید ارائه نشده و وجود ندارد.
در بخشي ديگر از اطلاعيه كميته استيناف آمده است : اساسا چون ادامه همکاری طرفین قرارداد عملا پس از پایان بازی تیم های ملی ایران و عربستان در فروردین ماه سال 1388 قطع شد و علی دایی نیز هیچ گونه اقدامی مبنی بر تمایل به ادامه همکاری با تیم ملی و فدراسیون فوتبال انجام نداده است و عملا اراده خود را بر ترک همکاری قرار داده و در نتیجه مفاد قرارداد را زیر پا گذاشته است .
با وصف مذکور قرارداد مورخ 1/1/87 در فروردین ماه سال 1388 اقاله گردیده است لذا با استناد به به ماده 17 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و مواد 283 و 284 قانون مدنی ، ضمن نقص دادنامه معترض عنه حکم بر بی حقی علی دایی صادر و اعلام می شود حکم صادره قطعی است. علي دايي كه به همراه تيم پرسپوليس به آبادان رفته هنوز واكنشي به اين خبر نشان نداده ، با اين حال پيش بيني مي شود او بر گرفتن آنچه حق و حقوق از دست رفته اش مي داند ، اصرار كند و پرونده شكايت از فدراسيون فوتبال را به فيفا ببرد.
دايي پيش از اين تهديد كرده بود چنانچه از شوراي استيناف نتيجه نگيرد به فيفا شكايت خواهد كرد.

1389/5/24 - 15:55 کد خبر : 141960

0 نظرهای شما: