هرگونه پرواز شناسايي خارجي در آسمان ايران با پاسخ محكم پدافند مواجه مي‌شود

سردار وحيدي در گفت‌وگو با فارس:
هرگونه پرواز شناسايي خارجي در آسمان ايران
با پاسخ محكم پدافند مواجه مي‌شود
خبرگزاري فارس: وزير دفاع با اشاره به تلاش دشمن براي شناسايي و كشف اطلاعات از داخل جمهوري اسلامي ايران تأكيد كرد: نيروهاي پدافند هوايي با تمام قدرت با هرگونه پرواز نابحقي در اين خصوص برخورد مي‌كنند.
سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس در خصوص انتشار برخي اخبار مبني بر انجام طرحي از سوي آمريكا براي انجام پروازهاي شناسايي در آسمان كشورمان، اظهار داشت: بدون شك آنها همواره به دنبال جمع‌آوري اطلاعات از منطقه هستند و بيشترين تمركز را نيز روي ايران گذاشته‌اند اما بايد بدانند كه قرارگاه پدافند هوايي و نيز نيروي هوايي قدرتمند جمهوري اسلامي ايران اين آمادگي را دارند تا با هر تجاوزي با حداكثر قدرت برخورد كرده و مانع انجام چنين پروازهاي نابحقي شوند.
وحيدي در خصوص ساخت جنگنده‌ جديد ساخت داخل نيز گفت: بايد توجه داشت كه ساخت جنگنده كار زمان‌بري است كه در برخي كشورها 10 تا 15 سال طول مي‌كشد اما ما اين كار را شروع كرديم و اميدواريم در سال‌هاي آينده جنگنده جديد ساخت داخل را به پرواز درآورده به نيروهاي مسلح ارائه دهيم.
* خروج صنايع دفاعي از تهران آغاز شده است
وي در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با فارس در خصوص خروج صنايع مرتبط با وزارت دفاع از پايتخت خاطرنشان كرد: خروج يك صنعت از پايتخت كار مشكلي است چرا كه مسئولين آن مي‌بايست در عين حال كه مسئوليت خود را در جهت توليد محصولات ادامه مي‌دهند، به فكر مهندسين، تكنيسين‌ها، پژوهشگران و كاركنان خود نيز باشند و انتقال ابزار و ساختن زيرساخت‌ها نيز كار زمان‌بري است.
وزير دفاع تصريح كرد: ‌البته ما اين كار را شروع كرديم و قصد داريم با حداكثر سرعت در خصوص خارج كردن صنايع مرتبط با وزارت دفاع از پايتخت اقدام كنيم. انتهاي پيام/

0 نظرهای شما: