خودروي افرادي كه روزه‌خواري كنند، توقيف مي‌شود


جانشين فرمانده نيروي انتظامي:

خودروي افرادي كه روزه‌خواري كنند، توقيف مي‌شود

خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: در ماه مبارك رمضان پليس با افرادي كه در خودروشان اقدام به روزه‌خواري مي‌كنند به‏شدت برخورد كرده و ضمن توقيف خودرو فرد خاطي را به مرجع قضايي معرفي مي‌كنند.


به گزارش خبرنگار انتظامي فارس، سردار احمدرضا رادان امروز در جمع خبرنگاران به تشريح برنامه‌هاي پليس در ماه رمضان پرداخت و افزود: با توجه به اينكه در اين ماه مردم براي عبادت منازل خود را ترك مي‌كنند پليس در اين زمينه اقدامات لازم را براي پاسداري از منازل انجام مي‌دهد.
سردار رادان افزود: جرائم خودرو در ماه رمضان كاهش چشمگيري مي‌يابد اما در كنار آن انتظارات مردم افزايش يافته و مطالباتشان جدي‌تر مي‌شود.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: روزه‌خواري در ملأعام يكي از معضلاتي است كه مانند سال‌هاي گذشته با برخورد جدي پليس مواجه خواهد شد.
وي اظهار داشت: خودروي روزه‌خواران توقيف شده و فرد خاطي به محاكم قضايي معرفي خواهد شد.
سردار رادان گفت: برخورد با آلودگي صوتي، بد‌پوششي و بد‌حجابي از ديگر اقدامات پليس در ماه رمضان است.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي درباره وضعيت امنيت شهر تهران گفت: وضعيت امنيتي تهران با ديگر پايتخت‌ها تفاوت بسياري دارد و اين امنيت وصف ناشدني است.
وي اظهار داشت: به اين دليل امنيت تهران وصف نشدني است كه شهروندان خوبي داريم و پليس نيز توانسته‌است وظايف خود را به خوبي انجام دهد. وقوع جرائم در شهري مانند تهران تا اندازه‌اي طبيعي است.
سردار رادان تصريح كرد: بايد با گردنكشان برخورد قاطع كرده اما با مردم رئوف باشيم.
اين مقام ارشد نيروي انتظامي درباره ارائه تجهيزات دفاع شخصي به خبرنگاران گفت: معاونت اجتماعي ناجا اين موضوع را پيگيري خواهد كرد تا خبرنگاراني كه احتمالاً در خطر هستند از اين تجهيزات استفاده كنند.

0 نظرهای شما: