علي كريمي از باشگاه استيل آذين هم اخراج شد


اختصاصي فارس

علي كريمي از باشگاه استيل آذين هم اخراج شد

خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال استيل آذين كه از تيم ملي اخراج شده بود،

از تيم باشگاهي استيل آذين هم اخراج شد.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، علي كريمي كه به دليل بي نظمي و توهين به افشين قطبي، از اردوي تيم ملي در اتريش اخراج شد و در فهرست جديد تيم ملي هم جايي برايش باقي نمانده بود، از باشگاه استيل آذين هم اخراج شد. اين بازيكن كه در اين روزها انواع رفتارها و صحبت‌هاي غيرمتعارف را از خود بروز داده كه در حيطه تعريف وظايف يك بازيكن نيست، اين بار از باشگاهش اخراج شد. دليل اين اقدام باشگاه، روزه خواري كريمي و توهينش به مسئولان طرح منشور اخلاقي است كه به نظر مي‌رسد پاياني بر عصيان‌هاي جديد وي باشد.
اين اتفاق در حالي روي داد كه روز گذشته سايت افكار نيور در خبري عنوان كرد: "كاپيتان تيم فوتبال استيل آذين روز گذشته در جريان تمرين پيش از بازي اين تيم بعد از انجام حركتي ناپسند، به بعضي متوليان منشور اخلاقي سازمان ليگ توهين كرد. كريمي بعد از اين حركت، با نصيحت مسئولين مواجه شد كه بعد از صحبت هاي مسئولين استيل آذين، اين بازيكن بار ديگر به كار خود ادامه داد؛ اين در حاليست كه هنوز هيچ عكس العملي از سوي حسين هدايتي رخ نداده است. "
البته دبير ستاد منشور اخلاقي ديروز در گفت و گو با فارس عنوان كرد: "تا گزارش توهين علي كريمي در تمرين استيل آذين به ما نرسد، نمي‌توانيم تصميم‌گيري كنيم. تا كنون گزارشي از اين موضوع به سازمان ليگ نرسيده است. اگر چنين اتفاقي افتاده باشد، بايد به صورت مستند به ما برسد. اگر اين گزارش به سازمان ليگ برسد، استعلام اين خبر را از آقاي صافي معاونت فرهنگي باشگاه استيل آذين خواهيم گرفت و سپس تصميم گيري خواهيم كرد. "
به گزارش فارس، علي كريمي كه اكنون از تيم ملي هم اخراج شده، به عنوان بازيكني نظم‌گريز و با اخلاق تند و خودمحورانه مشهور است. وي بارها عليه مديران و بزرگان فوتبال ايران موضع‌گيري‌هاي نادرستي داشته كه با برخورد قاطع مواجه نشده است.

0 نظرهای شما: