خطای کاربری، مشکل اصلی خدمات الکترونیکی بانک ها

یک کارشناس تجارت الکترونیک در گفت و گو با ایسکانیوز عنوان کرد:
خطای کاربری، مشکل اصلی خدمات الکترونیکی بانک ها

ایسکانیوز: یک کارشناس تجارت الکترونیک گفت:
بیشتر مواردی که مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ها با آن رو به رو می شوند
خطای کاربری است و نمی توان آن را اختلال در سیستم نامید.
احسان پورمند در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، با بیان اینکه در گذشته میزان اعتماد مردم به پول به عنوان یک کاغذ کمتر از اعتماد آنها به طلا و سکه بود گفت: در حال حاضر در کشورمان یک چنین وضعی حاکم است چرا که مردم برای استفاده از خدمات الکترونیک بانک ها نمی توانند به درست و ایمن بودن آن اعتماد کنند.
به گفته وی باید هدف در بحث تجارت الکترونیک ایجاد بسترهای فرهنگ سازی باشد تا مردم به این بسترها اعتماد کنند.
این کارشناس ارشد تجارت الکترونیک با اشاره به این که باید به مردم اطمینان داد که محرمانه بودن اطلاعاتشان حفظ می شود گفت: آمارها نشان می دهد که آنچه که بیشتر با آن رو به رو هستیم بحث خطای کاربری است و نمی توان آن را مشکل در سیستم تلقی کرد. پورمند تصریح کرد: مردم در زمان استفاده از تجارت الکترونیک و خدمات الکترونیکی بانک ها بیم آن را دارند که نتوانند پرداخت خود را پیگیری کنند در حالی که از طریق کد رهگیری سیستم که به منزله سند حقوقی است می توان پرداخت الکترونیکی را پیگیری کرد./07

0 نظرهای شما: