انتقاد رئیس شورای شهر تهران از بی خبری از سفر استانی احمدی نژاد

انتقاد رئیس شورای شهر تهران از بی خبری

از سفر استانی احمدی نژاد


رئیس شورای شهر تهران از بی خبری شورای شهر تهران از سفر استانی رئیس جمهور به استان تهران انتقاد کرد و گفت: ما از طریق دیگران در جریان دور سوم سفر استانی رئیس جمهور به استان تهران قرار گرفتیم و این بی خبری مسئولان شورای شهر درباره بعضی جلسات دیگر که نیاز به حضور آنان است نیز تکرار شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار تهران در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: بی خبری ما به عنوان مسئولان شهرتهران از برخی جلسات دولت که در آن درباره شهر تهران تصمیم گیری می شود موجب می شود که کارها با نقص انجام شود و واقعیت ها منتقل نشود.
وی با بیان اینکه به این دلایل است که بودجه ها اختصاص داده می شود اما در جاهای دیگری خرج می شود و مشکلات شهر تهران همچنان باقی می ماند، افزود: امروز شهر تهران با مشکلات آب، برق، فاضلاب و مشکلات دیگر روبروست و این گونه نیست که تا نام تهران به میان می آید آپارتمان های بلند، هتل ها و تصویر بزرگراهها باشد بلکه باید به یاد کوچه های تنگ و لجن زارهای این شهر نیز باشیم. چمران با تاکید بر اینکه مردم عملیاتی شدن قول ها را از من مطالبه می کنند چرا که من را بیشتر می بینند، افزود: امیدوارم که در سفر سوم رئیس جمهور به استاندار تهران برنامه ریزی ها به صورت درست تدوین و درست اجرا شود تا مشکلات مردم تهران نیز حل شود.
در ادامه صحبت های چمران مرتضی تمدن استاندار تهران نیز گفت: چهار خبر خوب برای مردم استان تهران دارم که از جمله آن آبگیری سد ماملو است که در پی مشکل آب مردم تهران حل خواهد شد.
وی همچنین به راه اندازی دو واحد تصفیه خانه آب در استان تهران اشاره کرد و افزود: تا دو سال آینده مردم شهر تهران می توانند از آب سد ماملو استفاده کنند.
تمدن از افتتاح دومین مدل تصفیه خانه در تهران خبر داد و افزود: این بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب موجود در خاورمیانه است که در دولت احمدی نژاد راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: مدل سوم و چهارم این تصفیه خانه نیز طراحی شده است.
تمدن با اشاره به شرایط بسیار مناسب برق در تهران، تاکید کرد: تهران در زمان حاضر در یکی از مطمئن و پایدارترین شرایط موجود مصرف برق برای واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی است.
وی همچنین تاکید کرد: تهران یکی از مطمئن ترین خطوط تامین گاز را در اختیار دارد.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۴:۳۶ , ۱۳۸۹/۰۵/۲۰


0 نظرهای شما: