تبدیل چهار راه پارک وی به چهار راهی هوشمند


معاون شهردار تهران خبر داد:

تبدیل چهار راه پارک وی به چهار راهی هوشمند

سایر دسترسی ها در تقاطع های زیر پل پارک وی نیز توسط چراغ های راهنمایی زمان دار 3 فازه محقق مي‌شود که براین اساس زمان تردد خودروها در هر جهت منوط به میزان خودروها و ترافیک در آن جهت خواهد بود.



معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: چهار راه پارک وی تاکنون مانند یک میدان و توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی کنترل و مدیریت می شد اما از این پس با نصب چراغ ها و سایر سیستم ها ، تبدیل به چهار راهی هوشمند مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري ايلنا، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این‌كه عملیات اجرایی اصلاح مسیر ترددها و همچنین هوشمند سازی تقاطع های این بخش با همکاری راهنمای و رانندگی در حال اجراست تاكيد كرد: در اجرای این طرح مسیر برای برخی ترددهای غیر ضروری که سبب گره خوردن و سنگین شدن ترافیک می شود مسدود مي‌شود ، چنانچه کسانی که از شرق به غرب و برعکس در این محدوده قصد تردد دارند تنها از روی پل پارک وی می توانند عبور کنند و عبور آنها از زیر پل و از تقاطع های دیگر صورت نمي‌گيرد.
معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد: سایر دسترسی ها در تقاطع های زیر پل پارک وی نیز توسط چراغ های راهنمایی زمان دار 3 فازه محقق مي‌شود که براین اساس زمان تردد خودروها در هر جهت منوط به میزان خودروها و ترافیک در آن جهت است. او تصریح کرد: با اصلاح هندسی و تجهیز تقاطع های زیر پل پارک وی به سیستم های هوشمند و چراغ های راهنمایی زمان دار ضمن آنکه تردد خودروهای شخصی در این محدوده تسهیل می شود، اتوبوس های BRT خط 7 نیز می توانند با سرعت بیشتر مسیر خود را تا میدان تجریش ادامه دهند.

0 نظرهای شما: