پرسپولیس 2 استقلال 1

پرسپولیس 2 استقلال 1
تابوی تساوی‌ها را پرسپولیس درهم شکست!


ایسکانیوز: تیم فوتبال پرسپولیس با گل زیبای کریم باقری به سریال تساوی های دربی پایان داد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه ورزشی ایسکانیوز، شصت و هشتمین دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی و با حضور 75 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری 2-1 قرمز پوشان خاتمه یافت.

بازی با احتیاط کامل از سوی دو تیم دنبال می شد تا اینکه تیم استقلال روی اشتباهات متوالی مدافعان پرسپولیس توسط فرهاد مجیدی در دقیقه 16 به گل رسید. در ادامه پرسپولیس زیاد به آب و آتش نزد اما در دقیقه 36 روی حرکت سریع علی عسگر و پاس به داخل محوطه جریمه با ضربه هادی نوروزی به گل تساوی دست یافت. در ابتدای نیمه دوم بازی بسیار سرد دنبال می شد اما رفته رفته بهتر و دو تیم موقعیت های فراوانی را از دست دادند.
در دقایق پایانی پرسپولیس تیم برتر میدان بود و سرانجام در دقیقه 86 کریم باقری با ضربه ای سرکش و زیبا طاق دروازه طالب لو را فرو ریخت تا تابوی تساوی های دربی در هم شکسته شود.قضاوت این مسابقه را سعید مظفری زاده بر عهده داشت که قضاوت نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت. وی سیاوش اکبرپور، آرش برهانی و مهدی امیر آبادی از استقلال و حسین بادامکی از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد. پرسپولیس با این برد 43 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول صعود کرد.

0 نظرهای شما: