فلاح در گفتگو با مهر خبر داد:
اعزام 37 هزار مبلغ سازمان تبلیغات برای
شفاف سازی هدفمندی یارانه ها
معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: 37 هزار مبلغ این سازمان برای شفاف سازی و آماده سازی مردم در زمینه آماده سازی مردم برای هدفمندی یارانه ها پیش از آغاز این قانون به استانهای مختلف کشور اعزام شدند.
اسماعیل فلاح معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز هدفمندی یارانه ها در کشور افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی که می توانست در موضوع هدفمندی یارانه ها در مبحث تبلیغی و ارتباطی با مردم موثر باشد فعالیت خود را در این زمینه قبل از آغاز طرح و همزمان با دولت در سرتاسر کشور شروع کرد.
وی با اشاره به اعزام 37 هزار مبلغ در سراسر کشور افزود: این مبلغان که در جلسات مختلف کارشناسی با حضور متخصصان هدفمندی یارانه ها، مسئولان استانداری و استانداران شرکت کرده بودند با ابعاد مختلف این موضوع آشنا شده بودند بنابراین در زمینه روشن سازی تفکرات مردم و آماده سازی آنان برای اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها به شهرها و استانهای مختلف کشور اعزام شدند.
وی افزود: فعالیت های سازمان تبلیغات در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی برای هدفمندسازی یارانه ها پیش از ماه محرم آغاز شده بود.
فلاح با اشاره به اینکه مبلغان سازمان تبلیغات بعد از رسانه ها بیشترین ارتباط را با مردم دارند، افزود: این ارتباط می تواند تاثیر بسیار خوبی در زمینه فضاسازی و آماده کردن مردم برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ایجاد کند.
وی افزود: مبلغان و روحانیون اعزام شده در جلسات مختلف کارشناسی شرکت کردند و تا کنون نیز با اقشار تاثیرگذار جامعه همچون هیئت های مذهبی، ائمه جماعات، اصناف و بازاری ها جلسات تبلیغی زیادی داشته اند.
وی گفت: مبلغین در هفته های گذشته ابعاد مختلف طرح هدفمندی یارانه ها را به صورت وسیع به گوش مردم رساندند.
وی با اشاره به اعزام 37 هزار مبلغ در سراسر کشور افزود: این مبلغان که در جلسات مختلف کارشناسی با حضور متخصصان هدفمندی یارانه ها، مسئولان استانداری و استانداران شرکت کرده بودند با ابعاد مختلف این موضوع آشنا شده بودند بنابراین در زمینه روشن سازی تفکرات مردم و آماده سازی آنان برای اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها به شهرها و استانهای مختلف کشور اعزام شدند.
وی افزود: فعالیت های سازمان تبلیغات در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی برای هدفمندسازی یارانه ها پیش از ماه محرم آغاز شده بود.
فلاح با اشاره به اینکه مبلغان سازمان تبلیغات بعد از رسانه ها بیشترین ارتباط را با مردم دارند، افزود: این ارتباط می تواند تاثیر بسیار خوبی در زمینه فضاسازی و آماده کردن مردم برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ایجاد کند.
وی افزود: مبلغان و روحانیون اعزام شده در جلسات مختلف کارشناسی شرکت کردند و تا کنون نیز با اقشار تاثیرگذار جامعه همچون هیئت های مذهبی، ائمه جماعات، اصناف و بازاری ها جلسات تبلیغی زیادی داشته اند.
وی گفت: مبلغین در هفته های گذشته ابعاد مختلف طرح هدفمندی یارانه ها را به صورت وسیع به گوش مردم رساندند.
تاریخ انتشار، تهران: ۰۸:۲۸ , ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
0 نظرهای شما:
Post a Comment