خاتمي از ديد ملت ايران يكي از سه ضلع سران فتنه 88 است

كوثري در گفت‌وگو با فارس:

خاتمي از ديد ملت ايران يكي از سه ضلع

سران فتنه 88 است

خبرگزاري فارس: نايب‌رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به اينكه در دوره اصلاحات كسي حرف خاتمي را قبول نداشت، گفت: ملت ايران خاتمي را يكي از سه ضلع سران فتنه 88 مي‌دانند.


اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران در مجلس شراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس«توانا»، با تأكيد بر اينكه خاتمي و طيف اصلاحاتي كه با وي همراه هستند تلاش مي‌كنند تا اقدامات گذشته خود را توجيه كنند، اظهارداشت: خاتمي سعي مي‌كند تا با توجيه مردم خود را در چارچوب نظام قرار دهد.
وي بر همين اساس خاتمي را يك ضلع از سران فتنه سال گذشته دانست و تصريح‌كرد: تا زماني كه خاتمي موضع خود را به صراحت اعلام نكند مردم با همان ديد گذشته به وي و همراهانش نگاه مي‌كنند.
نايب‌رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس با تأكيد بر اينكه خاتمي نمي‌تواند هم با غرب همراه باشد و هم به شكلي در كشور جايگاهي را براي خود داشته باشد، يادآورشد: مردم هوشيارتر از آن هستند كه خاتمي و همراهانش تصور مي‌كنند.
وي با بيان اينكه بايد خاتمي موضع خود را صريحاً نسبت به دشمنان اسلام، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي مشخص كند، اظهارداشت: مردم خاتمي را يكي از سران فتنه 88 مي‌دانند.
كوثري در عين حال به ديدار اخير فراكيسيون اقليت مجلس با خاتمي اشاره و تصريح‌كرد: خاتمي براي خود جايگاه نصيحت كردن ديگران را قائل است اما بايد گفت در زمان دولت اصلاحات كسي حرف وي را قبول نداشت و اكنون نيز قطعاً به حرف وي توجه نخواهدشد.
وي با بيان اينكه خاتمي خود را سردمدار اصلاحات مي‌داند، خاطر‌نشان‌كرد: تا زماني كه خاتمي موضع خود را نسبت به دشمنان، فتنه، نظام، ولايت و قانون اساسي صريحاً اعلام نكند نمي‌تواند جايي در بين ملت و نظام داشته باشد.

0 نظرهای شما: